סקר מנדטים: סער קורס, הפער בין לפיד לנתניהו מצטמצם

שבועיים לפני הבחירות, סקר של חדשות 13 מציג חלוקה דרמטית של המנדטים: הליכוד עומדים על 29 מנדטים בלבד, ולפיד מצמצם את הפער ועולה ל-20 מנדטים. סער יורד ל-9 מנדטים בלבד | כל התוצאות

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 09/03/21 21:05 כה באדר התשפא

סקר מנדטים: סער קורס, הפער בין לפיד לנתניהו מצטמצם
ממשיך לצמצם. נתניהו ולפיד , צילום: Israel Sellem/POOL/Flash90

שבועיים לפני הבחירות והסקרים מציגים תוצאות דרמטיות בנוגע למפת הגושים. סקר שמתפרסם היום (ג') בחדשות 13, מציג תפנית משמעותית במצב שני המועמדים המובילים לראשות הממשלה, בנימין נתניהו ויאיר לפיד, המתקרבים זה אל זה במספר המנדטים: הליכוד עומדת על 29 מנדטים על פי הסקר, ויש עתיד עולה ומקבלת 20 מנדטים.

ימינה ממשיכה להתייצב על 11 מנדטים. ירידה דרמטית נרשמת במפלגת תקווה חדשה של גדעון סער, שיורדת למספר חד ספרתי ומקבלת 9 מנדטים בלבד. ירידה נוספת נרשמה במפלגת ש"ס הוותיקה והיא עומד על 6 מנדטים בלבד. יהדות התורה מתייצבת על 7 מנדטים, וכך גם ישראל ביתנו.

הרשימה המשותפת יורדת ל-8 מנדטים, וככל הנראה המנדטים שלה עוברים למפלגת רע"ם בראשות מנסור עבאס, שהתפצלה ממנה ובסקר זה עוברת לראשונה את אחוז החסימה ומקבלת 4 מנדטים. העבודה יורדת ל-6 מנדטים, ככל הנראה על חשבון עלייתה של מרצ, שעוברת את אחוז החסימה עם 4 מנדטים. הציונות הדתית מתייצבת על 5 מנדטים וכחול לבן מצליחה לעבור את אחוז החסימה גם היא, עם 4 מנדטים.