נתניהו: "מוכן לעימות עם לפיד"

ראש הממשלה התייחס לקריאת העימות של לפיד ואמר כי הוא מוכן לשקול זאת, בתנאי שלפיד "יחליט להפסיק להסתתר מאחורי בנט וגדעון ויגיד את האמת: הוא מתמודד על ראשות הממשלה"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 09/03/21 18:43 כה באדר התשפא

נתניהו: "מוכן לעימות עם לפיד"
לפיד ונתניהו, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

12 ימים לבחירות: ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין היום (ג') בגל"צ והתייחס להזמנה לעימות של יו"ר "יש עתיד", ח"כ יאיר לפיד בוועידת המשפיעים. "אני מוכן לשקול עימות עם יאיר לפיד" אומר נתניהו. "שיגיד את האמת שהוא מתמודד על ראשות הממשלה, אני או הוא. שר האוצר הגרוע בישראל או אני שהוצאתי את מדינת ישראל מכמה משברים כלכליים. שיפסיק להתחבא מאחורי בנט וסער", הדגיש ראש הממשלה. 

בנוסף, נתניהו התייחס לפרסומים בנוגע להשבת שרידי גופתו של המרגל הישראלי אלי כהן ז"ל: "אנו בעלי מחויבות להחזיר את כל השבויים שלנו. לגבי כהן, לא מפסיקים לחפש. לא אמרתי שאנו עושים זאת באמצעות רוסיה. אנחנו לא מרפים והמאמצים נמשכים ואני מקווה שיישאו פרי. אני מקווה שנוכל להביא תוצאות".

ראש הממשלה הגיב להשפעה החיובית של החיסונים על מגפת הקורונה אך הדגיש - הקורונה עדיין לא מאחורינו: "צריך להמשיך לשמור על הנחיות. אמנם הקורונה ברובה מאחורינו אבל עדיין לא לגמרי. אנחנו פותחים את נתב"ג בהדרגה ונוהגים באחריות. אתמול ציינו חמישה מיליון מתחסנים. הפתרון היחיד האמתי לקורונה הוא החיסונים. לכן, אנחנו מנהלים מו"מ עם פייזר ומודרנה להבאת עשרות מיליוני חיסוני קורונה נוספים".

בנוסף, נתניהו הגיב להאשמות שהתכנית הכלכלית שלו ושל שר האוצר כץ אינה כלכלת בחירות: "מה אני אתן לעסקים ליפול? בושה וחרפה. הדבר הראשון שנעשה בממשלה זה לשקם את הכלכלה".