יעל שבח במכתב לנשות הפוליטיקאים

אלמנת הרב רזיאל שבח ז"ל שנרצח בפיגוע ירי, יוצאת בקריאה לנשות הפוליטיקאים לרגל יום האישה לבוא לבקר בביתה בחוות גלעד ולשמוע על: "האתגרים שנשות ההתיישבות הצעירה מתמודדות איתן בגבורה מדהימה"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 07/03/21 18:14 כג באדר התשפא

יעל שבח במכתב לנשות הפוליטיקאים
שבח עם שרה נתניהו, 2018, צילום: קובי גדעון, פלאש 90

לקראת יום האישה הבינלאומי שיצויין מחר (ב') שלחה יעל שבח תושבת חוות גלעד ואלמנתו של הרב רזיאל שבח שנרצח בפיגוע ירי, מכתב לנשות הפוליטיקאים הצפויים להנהיג את המדינה בשנים הקרובות, בבקשה להגיע למפגש בביתה ולשמוע על האתגרים שנשות ההתיישבות הצעירה נאלצות להתמודד איתן כתוצאה מחוסר התשתיות הבסיסיות ומרכיבי הביטחון החסרים בישובים. 

"מפגש נשי מעצים עם מי שעומדת כעמוד השדרה של מנהיגי ישראל בשנים הקרובות יכול להעניק המון כח נפשי לי באופן אישי ולחברותי בהתיישבות הצעירה" מציינת שבח במכתבה.

בין הנשים שקיבלו מכתב: גילת בנט, גאולה אבן סער, ליהיא לפיד, רויטל סמוטריץ' ואשת ראש הממשלה הגב' שרה נתניהו.

עטרה כהן מהנהגת פורום ההתיישבות הצעירה סיפרה על היוזמה: "ההתיישבות הצעירה היא סמל ומופת לעשייה נשית ללא פשרות, הנשים המדהימות כאן מפריחות את השממה, מפתחות קריירה מפוארת, ומגדלות את ילדיהן בתושייה רבה למרות קשיי התשתיות והביטחון הבלתי נסבלים. אני כולי תקווה כי ביקורן של נשות המנהיגים יעזרו לנו להעניק לילדנו את התנאים הבסיסיים ביותר כמו הבטחה למקלחת חמה בכל ערב וחשמל להטעין את המחשב ליום הלימודים המקוון הבא".

 

נוסח המכתב לגילת, אשתו של נפתלי בנט

נוסח המכתב לגילת, אשתו של נפתלי בנטצילום: ללא