נתניהו: "בנט מעביר קולות מהימין לשמאל"

ראש הממשלה חוזר ומאשים את התקשורת בירידתו בסקרים: "אני מאמין שבלי זה היו לנו 50 מנדטים". בנוסף טוען כי רק בשל סיבות משפטיות לא מחייבים חיסונים: "שמירה על הבריאות של העם, כמו גם הביטחון, מחייבים שינוי בחוק"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 26/02/21 08:52 יד באדר התשפא

נתניהו: "בנט מעביר קולות מהימין לשמאל"
בנימין נתניהו, צילום: אלכס קולמויסקי

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ממשיך בסבב ראיונות לפני הבחירות, והבוקר עלה ראיון עמו בישראל היום. בתחילת הראיון מתייחס לנתניהו לניהול משבר הקורונה סביב פתיחת בתי הספר, וסביר מדוע הוא אינו מחייב מורים להתחסן: "יש בעיות משפטיות, אני בכלל נתקל בבעיות משפטיות אינסופיות. שמירה על הבריאות של העם, כמו גם הביטחון, מחייבים שינוי בחוק - אז משנים את החוק. משפטנות יתר, משפטיזציה, היא מכת מדינה לא פחות מחסר משפטי". על הסיבה שתלמידי חטיבות הביניים לא שבו ללימודים הסביר: "כי הם יכולים ללמוד בזום והכיתות הנמוכות פחות. והם גם מדביקים. אבל נפתח אותן במהלך חודש מרץ".

ראש הממשלה התייחס גם לסוגייה של העברת חיסונים למדינות זרות: "אני קבעתי קו - חיסוני עירך קודמים. מבטיחים קודם כל שיש לנו מלאי לכל אזרח, מעל ומעבר. סיכמתי עם פייזר שתהיה לנו אספקה רצופה, לא צריך לעצור את החיסונים השניים. אפשר להתקדם בצורה מלאה ועד סוף מארס נסיים לחסן את האוכלוסייה הבוגרת במדינה. את החיסונים העודפים אנחנו נותנים במסורה, היינו רוצים לתת יותר, לגורמים ולמדינות אחרות". על מצב התמותה בישראל אמר נתניהו כי אין פתרון אחר לבד מהחיסונים: "לכו להתחסן. אל תאמינו לפייק ניוז. החיסון הזה הוא טבעי. מה שלא טבעי זה הקורונה".

"אני חושב שהבחירות הקרובות הן על מי יהיה ראש הממשלה הבא - אני או יאיר לפיד" הכריז נתניהו. ראש הממשלה מאשים בזליגת הקולות מימין לשמאל את גדעון סער ונפתלי בנט. "מי שמצביע לבנט ולגדעון סער בעצם מעביר קולות מהימין לשמאל. ולא בכדי אתה רואה את פרשני השמאל באולפנים מעודדים את ההצבעה להם. בנט וסער לא מסבירים שאין להם דרך להקים ממשלה בלי לפיד ובלי מרב מיכאלי, בלי מרצ ובלי המשותפת. בנט עשה הסכם עודפים עם גדעון. זאת אומרת שהוא מעביר קולות מהימין לשמאל". סיבה נוספת לאי ההצלחה בסקרים לפי נתניהו היא התקשורת: "מה שאני עושה צריך את הכוחות הנפשיים לעמוד במתקפה אינסופית, יום־יום, שעה־שעה. אם ההתקפות עלי מחזקות אותי כלפי חוץ? אני מאמין שבלי זה היו לנו 50 מנדטים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן