הפוליטיקאים נערכים לפורים: לא תאמינו מי התחפש למשיח?

חברי הכנסת והשרים כבר נערכים לפורים, וגם בזמן בחירות הם עוצרים לחגוג את החג. כמיטב המסורת גם רבים מהם דאגו להשקיע ולהתחפש, מי לדעתכם עשה זאת בצורה הטובה ביותר?

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 25/02/21 17:22 יג באדר התשפא

הפוליטיקאים נערכים לפורים: לא תאמינו מי התחפש למשיח?
איזה תחפושת של פוליטקאי היא הטובה ביותר?, צילום: Hadas Parush/Flash90

על אף שבעוד שלושה שבועות יתקיימו הבחירות, גם הפוליטיקאים יודעים לעצור רגע את הקמפיין ולהתייחס לענייני דיומא. לכבוד החג החלו השרים וחברי הכנסת להעלות תמונות וסרטונים הנוגעים לחג פורים שיחול הערב. 

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' חשף כי הערב הוא עתיד להתחפש לחסיד חרדי ודג להשיג חליפה ארוכה מתאימה. גם השר לענייני ירושלים, הרב רפי פרץ, העלה סרטון כשהוא אוחז בכוס יין ומברך את האזרחים: "יום מיוחד בהיסטוריה הישראלית, יום שבו ניסו לגמור אותנו, ולא הצליחו" אמר בהלצה, ואיחל שנשמור על אחדות. 

אך לא רק בקרב חברי הכנסת חובשי הכיפות זכרו לציין את החג. יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי העלתה סרטון שבו טענה כי רבים דווקא מתחפשים אליה. הסרטון מלווה בכירים בפוליטיקה הישראלית שהחלו לקפיד לציין את שני המגדרים כשהם פונים לציבור, ולבסוף העלתה תמונה כשהיא חובשת כתר לראשה. אך מי שהפתיע מכולם הוא דווקא יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן שדאג לתחפושת מקורית. חבר הכנסת הלעה תמונה בה הוא מחופש לדמות הפקטיבית "משיח" מתכנית הטלוויזיה בכיכובו של אודי כגן. בנוסף הוסיף כיתוב בהלצה: "המשיח הגיע".