הרב יוסף למתן כהנא: "חזק את מעמד הרבנות הראשית"

הרב הראשי לישראל נפגש עם ח"כ מימינה בלשכתו וברכו להמשיך להגדיל תורה ולהאדירה. בתום הפגישה העניק הרב לכהנא את ספרו הטרי על הלכות פורים משולש

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/21 19:14 יא באדר התשפא

הרב יוסף למתן כהנא: "חזק את מעמד הרבנות הראשית"
צילום: ללא

ח״כ מתן כהנא נפגש הבוקר עם הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א לפגישת היכרות על צורכי השעה והמקום. כהנא פרס בפני כבוד הרב את משנתו הרוחנית וסיפר כי עסק רבות בכנסת האחרונה בנושאי דת ומדינה "מתוך דאגה עמוקה לנושא ומתוך מחויבות לחיזוק מעמד הרבנות הראשית".

הרב שוחח עם כהנא  ארוכות בהלכה ובענייני ציבור, ואף הוסיף וביקש מח"כ כהנא להמשיך לחזק את מעמד הרבנות הראשית לישראל ככל שיוכל. כהנא שיבח את הרב על הנהגתו את הרבנות הראשית, והזכיר כן את קריאתו הנחרצת לציבור להתחסן ולשמור על הנחיות משרד הבריאות בייתר שאת. בתום הפגישה העניק הרב הראשי לכהנא את ספרו הטרי שיצא זה עתה על הלכות פורים משולש וברכו להמשיך להגדיל תורה ולהאדירה.

בראיון לכיפה אמר בעבר כהנא כי רוצה לעמוד בראש משרד הדתות: "אני חושב ששנים ארוכות מידי נושא הדת מנוהל על ידי קיצוניים משני הצדדים, מצד אחד עמודות חרדיות ומצד השני שמאל קיצוני תוקפני. אני חושב בתור אחד ששלושים שנה בצבא יצר אצלי חברויות אצל חילונים וגם חרדים אוכל לעשות שילוב נכון ולשפר את המצב הקיים. אנחנו מכבדים את הציבור החרדי, יש לו חשיבות גדולה בזהות היהודית, הם חלק מהפתרון ולא מהבעיה שלאן ישראל הולכת. אבל בסוף הם יותר מדי זמן מכתיבים את הטון וכוחם גדול מכוחם האמתי, ואת זה צריך לשנות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן