סקר מנדטים: הליכוד נחלשת, הציונות הדתית שומרת על מקומה

מפלגת הליכוד נחלשת ומקבלת 28 מנדטים, יש עתיד המפלגה השניה בגודלה מקבלת 17 מנדטים. מפלגת הציונות הדתית ממשיכה את המגמה מהסקרים האחרונים ומתייצבת על 5 מנדטים | לאף גוש אין רוב להקמת ממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/21 21:00 ג באדר התשפא

סקר מנדטים: הליכוד נחלשת, הציונות הדתית שומרת על מקומה
צילום: flash90

מסקר המנדטים השני של השבוע המתפרסם הערב (ב'), עולה כי לו הבחירות היו נערכות היום, גוש השמאל היה מתחזק אך ללא רוב להקמת ממשלה, וגוש הימין הכולל בתוכו את מפלגת ימינה, היה מקבל 58 מנדטים בלבד.

בסקר, אותו ערך פרופסור קמיל פוקס עבור חדשות 13, מפלגת הליכוד קיבלה 28 מנדטים בלבד, פחות מדי עבור ראש הממשלה בנימין נתניהו. המפלגה השניה בגודלה, היא יש עתיד של יאיר לפיד, שממשיכה בשלה ומקבלת 17 מושבים.

גדעון סער ותקווה חדשה ממשיכים לדשדש עם 13 מנדטים בלבד, ימינה ונפתלי בנט ממשיכים לזנב בתקווה חדשה, ואם הבחירות היו נערכות היום הם היו זוכים ל-11 מנדטים. הרשימה המשותפת לא מצליחה להתגבר על הפיצול בתוכה ומקבלת 8 מנדטים, ש"ס נחלשת ויורדת ל-7 מנדטים ויהדות התורה עם 7 גם כן.

נראה כי היבחרה של מרב מיכאלי לראשות העבודה עשה טוב למפלגה והיא זוכה ל-6 מנדטים. ישראל ביתנו מקבלת 6 מנדטים בלבד בסקר הנוכחי. הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ ואיתמר בן גביר, מצליחה לעלות מעל אחוז החסימה בכל הסקרים האחרונים, והערב היא מקבלת שוב 5 מנדטים. מרצ מצליחה לעבור גם היא את אחוז החסימה עם 5 מנדטים. רע"ם כמו גם כחול לבן של בני גנץ מתנדנדות ומקבלות 4 מנדטים כל אחת.  

סקר מנדטים - ערוץ 13:
הליכוד - 28
יש עתיד - 17
תקווה חדשה - 13
ימינה - 11
הרשימה המשותפת - 8
ש"ס- 7
יהדות התורה- 7
ישראל ביתנו- 5
העבודה- 6
הציונות הדתית - 5
מרצ - 5
כחול לבן - 4
רע"מ - 4
מתחת לאחוז החסימה:
הכלכלית החדשה (ירון זליכה)- 1.8%



סקר חדשות 13 והפרופסור קמיל פוקס שנערך היום כלל 703 נדגמים, מהם 603 באוכלוסיה היהודית ו-100 במגזר הלא יהודי. התשאול  במגזר היהודי נערך על ידי חברת פרוייקט המדגם בהנהלתו של ד"ר אריאל איילון. התשאול במגזר הלא יהודי נערך על ידי חברת סטט-נט בהנהלתו של יוסף מקלדה. טעות הדגימה היא 3.7%. הנתונים שוקללו לפי הצבעה קודמת ולפי מגזר דתי.