גילה גמליאל תובעת את כחול לבן: "פרסום שקרי"

השרה להגנת הסביבה הגישה תביעת פיצויים בסך 300 אלף ש"ח נגד כחול לבן, לאחר שפרסמו סרטון בו נאמר כי שיקרה בחקירה האפידמיולוגית: "הוצאת לשון הרע. היועמ"ש פרסם כי "השרה שיתפה פעולה באופן מלא". בכחול לבן עקצו בחזרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/02/21 21:52 כז בשבט התשפא

גילה גמליאל תובעת את כחול לבן: "פרסום שקרי"
השרה גילה גמליאל, צילום: המשרד לשוויון חברתי

גילה גמליאל נגד כחול לבן. השרה להגנת הסביבה הגישה היום (ג') תביעה בסך 300 אלף ש"ח נגד מפלגת כחול לבן בטענה כי סרטון הבחירות שפרסמו, בו נטען כי שיקרה בחקירה האפידמיולוגית שלה, לאחר יום הכיפורים, הוא שקרי. בנוסף דרשה גמליאל, באמצעות עו"ד אילן בומבך, שכחול לבן ובני גנץ יפרסמו התנצלות בפניה.

"מדובר בפרסום שקרי המהווה הוצאת לשון הרע", נאמר בכתב התביעה. "להזכירכם, לאחר בדיקת פרטי החקירה האפידמיולוגית על ידי יחידת הסייבר בפרקליטות המדינה, היועץ המשפטי לממשלה פרסם בחודש אוקטובר כי "השרה שיתפה פעולה באופן מלא ומסרה עובדות אמת כהווייתן".

עוד נאמר בכתב התביעה כי "נוכח העובדה כי השרה גמליאל לא שיקרה בחקירה האפידמיולוגית שנערכה לה ולא העבירה דיווח שאינו אמת, עולה כי הפרסום שלכם מהיום, בקשר למרשתי, הוא שקרי וכוזב". עוד נכתב: "פרסום זה נעשה על ידכם, והופץ על ידכם, בידיעה כי הוא שקרי ובכוונה לפגוע במרשתי והוא מסב לה נזק עצום".

בכחול לבן עדכנו את הסרטון בתגובה וכתבו: "סליחה גילה, עידכנו את הסרטון. לא שיקרת - תיחמנת".

https://twitter.com/Kachollavan19/status/1359142333590175744?s=20