מפלגת העבודה הגישה את רשימתה לכנסת

עמר בר לב ואמילי מואטי הגישו כעת את רשימת מפלגת העבודה לועדת הבחירות המרכזית. המפלגה הגישה רשימה של 73 מועמדים ומועמדות, לציון שנת ה-73 לעצמאותה של מדינת ישראל. מיכאלי: "מפלגת העבודה חוזרת לחזון ולערכים שלה"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 04/02/21 22:05 כב בשבט התשפא

מפלגת העבודה הגישה את רשימתה לכנסת
מפלגת העבודה 2021, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

חבר הכנסת עמר בר לב ואמילי מואטי הגישו הערב (ה') את רשימת מפלגת העבודה לכנסת ה-24. המפלגה ביקשה את האותיות "אמת" והגישה רשימה של 73 מועמדים ומועמדות, לציון שנת ה-73 לעצמאותה של מדינת ישראל. את הרשימה סוגרים השרים לשעבר ממפלגת העבודה רענן כהן, משה שחל ואהרון ידלין.

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, אמרה: "אני גאה לעמוד בראש הרשימה המצוינת הזו, רשימה חזקה, ערכית, מגוונת, בעלת שוויון מגדרי מוחלט, שכל חבר וחברה בה עשו הרבה למען החברה במדינת ישראל. הגשת הרשימה היא אמנם רק ההתחלה, אבל היא איננה מובנת מאליה, היו מי שניסו למנוע מהמפלגה לקום ולהתקיים. נאבקנו על המפלגה, ועל הדמוקרטיה, וכך גם נמשיך לעשות. 
מפלגת העבודה חוזרת לחזון ולערכים שלה, ויוצאת היום לדרך חדשה, דרך של אמת".

לאחר שהגיש את רשימת המפלגה לוועדת הבחירות המרכזית, עומר בר לב אמר לחדשות כיפה: "אנחנו תומכים במערכת המשפט הנוכחית, באים לחזק את הדמוקטריה הישראלית שנפגעה קשות. ההתקפות על בית המשפט העליון ובכלל בתקופה האחרונה, הן בניגוד לתפיסה הערכית שלנו ואנחנו נעשה את המקסימום לחזק את הדמוקרטיה הישראלית".  

מספר שלוש ברשימה, אמילי מועטי אמרה : "אנחנו לא נצטרף לקואליציה בראשות בנימין נתניהו. הייתי מעדיפה קואליציית מרכז-שמאל אבל אף אחד לא יודע את תוצאות הבחירות ואני סומכת על שיקול הדעת של ראש המפלגה שלי". 

רשימת העבודה לכנסת:

1. ח"כ מרב מיכאלי
2. חכ"ל עמר בר לב
3. אמילי מואטי
4. הרב גלעד קריב
5. אפרת רייטן
6. חכ"ל רם שפע
7. איבתיסאם מרענה מנוחין
8. נחמן שי
9. נעמה לזימי
10. גיל ביילין
11. ערן חרמוני
12. ניסים לסרי
13. אליס פלורנטינה גולדמן
14. מאיה נורי שקד
15. אמיר ח'ניפס

רשימת מפלגת העבודה לכנסת ה-24

רשימת מפלגת העבודה לכנסת ה-24צילום: ללא