מצטרפת חדשה למפלגת הציונות הדתית: יו"ר עמותת בת עמי

עו"ד מיכל וולדיגר, המשמשת כיו"ר עמותת בת עמי המפעילה אלפי מתנדבות ומתנדבים בשירות הלאומי-אזרחי מצטרפת למפלגת הציונות הדתית ותהיה מועמדת לכנסת ה-24 מטעמה, "אני מאמינה בציונות הדתית ומודה ליו"ר המפלגה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 04/02/21 16:05 כב בשבט התשפא

מצטרפת חדשה למפלגת הציונות הדתית: יו"ר עמותת בת עמי
מיכל וולדיגר ובצלאל סמוטריץ', צילום: דוברות

יו"ר עמותת בת עמי בארבע השנים האחרונות, עו"ד מיכל וולדיגר, מצטרפת למפלגתו של ח"כ בצלאל סמוטריץ', ותהיה מועמדת לכנסת ה-24 מטעמה. מיכל, 52, נשואה לאורי ואם לחמישה, ילידת בני ברק ובשלושים השנה האחרונות מתגוררת בגבעת שמואל.

המצטרפת החדשה היא בוגרת אולפנת "בני עקיבא" תל אביב ובעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. מיכל מנהלת משרד עו"ד בתחום האזרחי-מסחרי ומשמשת כיו"ר עמותת בת עמי המפעילה אלפי מתנדבות ומתנדבים בשירות הלאומי-אזרחי. היא כיהנה כחברת מועצת העיר גבעת שמואל והחזיקה את תיק הרווחה ושימשה כיו״ר הועדה למלחמה בסמים ובאלכוהול, בנוסף לחברותה בוועדת הכספים, קידום מעמד האישה ותכנון ובנייה.

מיכל מובילה את הפעילות למען פגועי נפש בישראל והקימה לפני כשבע שנים את ארגון "אמונת"כ" הפועל למען אותם מתמודדים שמתמודדים גם עם התמכרויות לחומרים משני תודעה ולמען בני משפחותיהם. היא משמשת כיו"ר הארגון ומלווה את בני המשפחה, בתמיכה, יעוץ וסיוע. בנוסף, משמשת כחברת הנהלה בעמותת "משפחות בריאות הנפש" ובעמותת "מכורים לחיים" וחברה בפורום בריאות הנפש בו חברים עמותות וארגונים שונים מתחום בריאות הנפש, המסייעים למתמודדים ולבני משפחותיהם. 

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' ברך את מיכל: "ברוכה הבאה מיכל! הציונות הדתית במיטבה. מיכל מביאה איתה עשייה נרחבת בשירות הלאומי, בעשייה מוניציפלית וחברתית בתחומי רווחה ובבריאות הנפש ואנחנו שמחים על הצטרפותך לנבחרת. יחד נעשה דברים גדולים עבור הציונות הדתית, עבור הימין ועבור עם ישראל כולו."

מיכל וולדיגר הודתה לסמוטריץ': "אני שמחה להצטרף למפלגת הציונות הדתית, אני מאמינה בציונות הדתית ומודה ליו"ר המפלגה, בצלאל סמוטריץ' על האמון וההצעה להצטרף לבית הפוליטי של הציונות הדתית. כמי שצמחה ועברה את מסלול הציונות הדתית מגיל קטן ועד היום, אני סבורה שיש חשיבות רבה למפלגה ציונית דתית אחת שתהווה בית לכלל המגזר הדתי הלאומי ולכל מי שמזדהה עם השקפת עולמו. בכוונתי לעסוק בעיקר בתחום הרווחה, תחום בו אני עוסקת למעלה מעשור, לצד הגדלת הכח הפוליטי והחיבור לשטח של מפלגת הציונות הדתית."

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן