המלחמה בין סער לבנט התחילה

"תקווה חדשה" יוצאת בקמפיין נגד ימינה ומאשימה אותם בתמיכה בנתניהו לראשות הממשלה. בנט תקף את סער: "הוא משדר היסטריה של אדם שאין לו מה להציע לאף אחד"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 04/02/21 10:31 כב בשבט התשפא

המלחמה בין סער לבנט התחילה
בנט וסער, צילום: shutterstock, יונתן סינדל, תומר ניוברג פלאש 90

מלחמת הקולות: תקווה חדשה וימינה הגישו אתמול (ד') את רשימותיהן לכנסת ה-24 וכבר החלו בקמפיין אחת נגד השנייה. סער ובנט פונים שניהם לקולות של מחנה הימין המתנגד לנתניהו והמלחמה ביניהם - 46 ימים לבחירות - רק החלה.

תקווה חדשה של סער יצאו היום בקמפיין נגד ימינה ובו תקפו את כוונתם להחליף את נתניהו ו"הזהירו": הצבעת בנט קיבלת נתניהו.

הקמפיין של סער נגד ימינה

הקמפיין של סער נגד ימינהצילום: ללא

מנגד, תקף בנט את סער בראיון בגל"צ הבוקר: "הוא משדר היסטריה של אדם שאין לו מה להציע לאף אחד. הוא לא איש רע, הוא פוליטיקאי מתוחכם אבל לא איש עשייה".

גם איילת שקד הגיבה למתקפה של יו"ר תקווה חדשה: "‏גדעון סער פרסם היום מודעה עם ציטוט שקרי שלא אמרתי. ככה פועל פוליטיקאי שאין לו מה להציע. שאלה אחת לי אליכם. מה גדעון סער עשה בשנה אחרונה עבור אזרחי ישראל?"

ימינה הגיבה להאשמות הקמפיין של "תקווה חדשה": "גדעון סער מפרסם ציטוט שקרי שלא נאמר ע״י שקד. המפלגה תגיש עוד היום תלונה לועדת הבחירות. שכל מצביע ישאל את עצמו מה גדעון סער עשה בשנה האחרונה במשבר הגדול ביותר בישראל? התשובה: כלום".

מתקווה חדשה נמסר: ״באינספור ראיונות בנט ושקד מסרבים בתוקף לומר כי לא יישבו בממשלת נתניהו. ההתקפות שלהם על גדעון סער הם הסחת דעת שנועדה לטשטש את האמת הפשוטה: הצבעה לבנט תשאיר את נתניהו בשלטון. רק הצבעה לתקווה חדשה בראשות גדעון סער תביא את שלטון נתניהו לסיומו״.

 

גדעון סער פרסם היום מודעה עם ציטוט שקרי שלא אמרתי.
ככה פועל פוליטיקאי שאין לו מה להציע.
שאלה אחת לי אליכם.
מה גדעון סער עשה בשנה אחרונה עבור אזרחי ישראל?

— איילת שקד ayelet shaked (@Ayelet__Shaked) February 4, 2021