עומר ינקלביץ' הודיעה לגנץ: לא אתמודד בבחירות לכנסת

שרת התפוצות הודיעה ליו"ר מפלגתה כי היא לא מעוניינת להתמודד: "שילמתי מחיר כבד. הופצו עליי שקרים חסרי כל בסיס... מאמינה ויודעת כי הדרך שעברתי סללה שביל, ולו במעט, עבור הבאות והבאים אחריי"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 02/02/21 13:03 כ בשבט התשפא

עומר ינקלביץ' הודיעה לגנץ: לא אתמודד בבחירות לכנסת
שרת התפוצות עומר ינקלביץ', צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

שרת התפוצות, עומר ינקלביץ', לא תתמודד בבחירות הקרובות לכנסת. ינקלביץ' פרסמה היום (ג') פוסט המסכם את דרכה הקצרה בפוליטיקה, וכתבה כי הודיעה ליו"ר מפלגתה, בני גנץ, כי היא לא מעוניינת להתמודד בבחירות הקרובות.

מפלגה בסגירה: לאן חברי הכנסת של כחול לבן צריכים לעבור?

"אני כותבת את השורות הללו בהערכה רבה ומתוך הכרת הטוב", כתבה ינקלביץ'. "אמש הודעתי ליו"ר כחול לבן שר הביטחון בני גנץ, על החלטתי הסופית שלא להתמודד לכנסת בבחירות הקרובות, זאת כפי שהודעתי לו עקרונית לפני כחודש ימים". 

לדבריה, "באופן אישי, שילמתי מחיר כבד. הופצו עליי שקרים חסרי כל בסיס. אולם בחרתי להתעלם ממסע ההכפשות ולהתמקד בעשייה ובשליחות ציבורית אמיתית, ולא לעסוק בתככים וחיסולי חשבונות, מתוך תקווה שדרכם של הבאות והבאים אחריי תהיה קלה יותר".

היא סיפרה כי ההחלטה התקבלה כבר לפני מספר שבועות: "לפני כחודש, הרגשתי קושי גובר והולך. הודעתי כבר אז ליו"ר המפלגה שאין בכוונתי להתמודד בבחירות הבאות, אך בני גנץ ביקש ממני לשקול זאת שוב. לאחר התלבטויות הודעתי אמש על החלטתי הסופית. 

"אני מוקירה ומעריכה מאוד את יו"ר המפלגה בני גנץ. בני הוביל באומץ בשורה של אחדות, של יושרה ושל שילוב נשים ומגזרים שונים במיינסטרים הישראלי. אנחנו צריכים אנשים ראויים וישרים כמוהו בהנהגה, שהדאגה לאזרחי ישראל נמצאת לנגד עיניהם. אני מודה לו על האמון וההזדמנות, ועל הזכות הגדולה לכהן בממשלה כשרה החרדית הראשונה. זכיתי להביא את קולן של הנשים ושל חברות המיעוטים לכנסת ולממשלה, וליטול חלק בתהליך חברתי קריטי של שילוב וקידום חברות פריפריאליות ומודרות במוקדי קבלת ההחלטות". סיכמה.