בוגי יעלון פורש: לא יתמודד לכנסת

יו"ר מפלגת תל"ם הודיע על פרישה מהמירוץ לכנסת: "בנסיבות הפוליטיות שנוצרו, המאבק לשינוי מחייב אותי ואת תל״ם שלא להתמודד בבחירות הקרובות"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 01/02/21 12:37 יט בשבט התשפא

בוגי יעלון פורש: לא יתמודד לכנסת
משה יעלון , צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

שר הביטחון לשעבר ויו"ר מפלגת 'תל"ם', משה (בוגי) יעלון, הודיע היום (ב') על פרישה מהמירוץ לכנסת, ועל כך שמפלגתו לא תתמודד בבחירות. יעלון לא התקרב לאחוז החסימה באף אחד מהסקרים, וזכה לעשיריות אחוז בודדות בכל הסקרים שפורסמו. ניסיונותיו להשיג חיבורים במרכז-שמאל לא צלחו, וכעת הודיע על פרישה.

יעלון: המשך שלטונו של נתניהו מזיק למדינה

יעלון כתב בפוסט שפרסם כי "העדפת טובת המדינה קודמת לכל תועלת אישית. גם לבחירות האלה יצאתי מתוך אותה תחושת שליחות. מתוך הבנה שהקרב הנוכחי הוא על נשמת אפה של המדינה והחברה בישראל.

"כמעט 5000 נפטרים מנגיף הקורונה. 5000. עצרו לרגע וחשבו על המספר הזה. המחדל הלאומי גדל בקנה מידה חסר תקדים בכל התחומים. העבודה בכל תחומי החיים – רבה היא. ישראל חייבת לרכז את כל כוחותיה במאבק לשינוי: לאיחוי הקרעים בחברה. לסיכול תרבות השקר. להחזרת היושרה לדרך חיינו ולביצור הדמוקרטיה שנשחקת מדי יום. לעמידה באתגר הבריאותי ובאתגר הכלכלי".

יעלון הסביר כי "לאחרונה, האמנתי שבריצה עצמאית שלי ושל תל״ם, נוכל להגדיל את כוחו של מחנה השינוי. הנחת העבודה הזו התבררה כשגויה. בנסיבות הפוליטיות שנוצרו, המאבק לשינוי מחייב אותי ואת תל״ם שלא להתמודד בבחירות הקרובות".

בהמשך הזהיר שר הביטחון לשעבר מהבחירות המתקרבות: "ב-23 במרץ נלך כולנו לקלפי. אני קורא לכולכם לקחת חלק בבחירות. עליכם לפקוח שבע עיניים ולוודא שלא תתנו את קולכם למי שיפקירו את התקווה לשינוי, לשם ישיבה בצל נאשם בפלילים. תנו את קולכם להנהגה נקיית כפיים".