מסתמן: שי באב"ד מצטרף לרשימת ימינה

גורמים מדווחים כי מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, עשוי לחבור לרשימה של מפלגת ימינה, מהלך שעשוי להשפיע על מעמד המפלגה. כזכור, מאז פרש מתפקידו כמנכ"ל המשרד לפני שמונה חודשים, טרם נמצא מישהו שיעמוד בתפקיד באופן רציף

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 27/01/21 13:49 יד בשבט התשפא

מסתמן: שי באב"ד מצטרף לרשימת ימינה
שי באב"ד, צילום: Hadas Parush/Flash90

אחרי שהתמהמהו בצירוף אנשים לרשימה, למעט אביר קראה, נראה כי בימינה דואגים להביא שמות חמים לרשימה. לפי פרסום בגלי צה"ל, ח"כ איילת שקד נפגשה  ושוחחה לאחרונה, לפחות 3 פעמים, עם מנכ"ל משרד האוצר לשעבר שי באב"ד. חיבור שכזה יכול להשפיע מאוד לטובת המפלגה, באב"ד נחשב כמוערך בציבור וכמי שהוביל רפורמות רבות במשרד האוצר שסייעו לאזרחים בשלל תחומים כלכליים. מועמד כמו באב"ד עשוי לסייע לימינה שרצה בסבב הבחירות הזה תחת הכותרת של הנושא הכלכלי.

כזכור, באב"ד היה במקום ה-11 ברשימת כולנו, אך לא נכנס כאשר קיבלה רק 10 מנדטים, אך הוא שותף למספר צעדי רפורמות שהמפלגה קידמה. לבאב"ד יש רזומה מרשים בכל הנוגע לתפקידים בכירים בעלי השפעה, בעבר שימש כמנכ"ל הראשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, מנכ"ל צים ישראל וכמובן מנכ"ל משרד האוצר עד חודש מאי האחרון. רגע לפני השבעת הממשלה האחרונה, הודיע באב"ד  לשר האוצר, ישראל כ"ץ, על פרישתו מהתפקיד אחרי חמש שנים. מאז לא החזיק אף אדם בתפקיד באופן רציף בהם קרן טרנר שפרשה אחרי מספר מועט של חודשים, ורק כעת נתמנה ממלא מקום. 

באב"ד הוא גם טוב לרשימת ימינה כמי שמכיר את המגזר הציוני דתי היטב. באב"ד הוא דתי לשעבר ובוגר מדרשיית נעם, וישיבת ההסדר הר עציון, כמו כן הוא סרן במילואים ושירת ביחידות מובחרות בהן בפלגת מילואים של שייטת 13.

בסביבתה של שקד מכחישים את הדברים בעניין צירוף באב"ד למפלגה: "ח״כ איילת שקד מעריכה מאוד את שי באבד ומתייעצת איתו לעיתים קרובות על נושאים כלכליים בלבד. באף שלב לא דובר על הצטרפותו למפלגה".

https://www.youtube.com/watch?v=dccxD8Vz_hg