שחקן חיזוק חדש לתקווה חדשה

סגירת הרשימות מתקרבת ובתקווה חדשה עורכים גיוסים אחרונים, כעת מצטרף לרשימה סהר פינטו, חבר המועצה המקומית גדרה. סער: "פינטו הוא משפטן מצויין ובעל כישורים מובהקים להצטיין בעבודה הפרלמנטרית. הוא יחזק את נבחרת תקווה חדשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/01/21 10:46 יד בשבט התשפא

שחקן חיזוק חדש לתקווה חדשה
צילום: שרית צרפתי

שבוע לסגירת הרשימות ובתקווה חדשה מביאים שחקן חדש לרשימה: סהר פינטו, יליד קריית גת (41), נשוי ואב ל-3, מכהן כחבר המועצה המקומית גדרה ועומד בראש סיעת ״גדרתים", המונה 5 מתוך 15 חברי המועצה המקומית.  

פינטו, עורך דין במקצועו, כיהן כיועץ המשפטי של עיריית רמת גן והיה בעלים של משרד עו״ד עצמאי.  בעבר כיהן בשורה של תפקידים ציבוריים, בהם: סגן יו״ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת, חבר הנהלת הקונגרס היהודי העולמי, הוביל צוות למאבק בשחיתות שלטונית במסגרת המכון הישראלי לדמוקרטיה, כיהן כדירקטור במועצה הציבורית להנצחת זכרו ומורשתו של זאב ז'בוטינסקי, ועוד.  

בצעירותו היה מנהל מחוז דרום וירושלים בתנועת הנוער בית״ר ויו״ר תא הסטודנטים ״לביא״ באוניברסיטה העברית. פינטו הוא בעל תואר ראשון ותואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ולומד כיום לתואר שני נוסף במנהל עסקים בתכנית המצטיינים בבר אילן. 

יו״ר תקווה חדשה ומועמדה לראשות הממשלה גדעון סער: ״עו״ד סהר פינטו הוא משפטן מצויין ובעל כישורים מובהקים להצטיין בעבודה הפרלמנטרית. הוא יחזק את נבחרת ״תקווה חדשה״ בכנסת ה-24״.