השר רפי פרץ על התרגיל הצבאי של חמאס: ״נפעל נגדכם בצורה הכי חריפה"

השר לענייני ירושלים ומורשת ערך ביקור באנדרטת חץ שחור בעוטף עזה בעקבות התרגיל הצבאי של חמאס. הרב העביר מסר לארגון הטרור בעזה: "ידו של צה״ל תשיג כל אחד שינסה אותנו"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 29/12/20 14:58 יד בטבת התשפא

השר רפי פרץ על התרגיל הצבאי של חמאס: ״נפעל נגדכם בצורה הכי חריפה"
הרב רפי פרץ בעת ביקורו , צילום: ללא קרדיט

היום, ג', ביקר השר לירושלים ומורשת הרב רפי פרץ במועצה איזורית שער הנגב, יחד עם ראש המועצה, מר אופיר ליבשטיין. השר ביקר בחממת הייטק במועצה ובמוזיאון המים בשער הנגב. המוזיאון מספר את סיפורו של עוטף עזה מאז ימי מלחמת העצמאות ועד ימינו, אך אינו פתוח בשנים האחרונות ובכוונת המועצה לבצע שיפוץ נרחב במקום. השר פרץ הביע נכונות להשקעה של משרדו במוזיאון. 

במהלך ביקורו בתצפית חץ שחור שמע השר את תרגיל הירי שמנהל החמאס ברצועה בשעות האחרונות. 

צילום: ללא קרדיט

מדבריו של השר לירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ -''אנחנו נמצאים בעוטף, בשער הנגב, עם ראש המועצה הנמרץ, אופיר. רואים פה את היצירה, השמחה, ההתיישבות בקרקע. שער הנגב זה שער למדינת ישראל במובן הכי עמוק ואנחנו תומכים בו. לשמחתי הרבה הצלחנו להעביר החלטת ממשלה ענקית שדואגת לכל העוטף ולשער הנגב".

עוד הוסיף: "יש כאן שיתוף פעולה מדהים בין שער הנגב לשדרות, שילוב מדהים של הקיבוצים עם האנשים המיוחדים של עיירות הפיתוח. אני יוצא מכאן בהתרשמות גדולה מאוד מצד אחד ומצד שני אני רוצה לומר לאויבים שלנו מאחורה, בעקבות הירי של התרגיל של החמאס שאנחנו שומעים, שידעו שידו של צה''ל תשיג כל אחד מהם. אנחנו נפעל נגדכם בצורה הכי חריפה, קשה וכואבת. אנחנו עם הומני, אוהב שלום אבל כשגורמים לנו לפעול ביד תקיפה, אנחנו עושים את זה הכי טוב שאפשר.''

צילום: ללא קרדיט

ראש מועצת שער הנגב, אופיר ליבשטיין אמר- ''הרב רפי הגיע לפה בשביל לראות את הבנייה, הצמיחה וההתפתחות שלנו בעוטף, את כל האתרים שאנחנו מקדמים במטרה לייצר תיירות ולהביא לפה אנשים. עד המטר האחרון של הגדר אנחנו עושים חקלאות, מביאים לפה הייטק ותעשייה ונמשיך לפתח ולבנות. תודה על התמיכה, הסיוע ועל זה שאתה פה איתנו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן