איוב קרא: "החלטתי לחזור לפעילות בכנסת"

מספר 42 ברשימת הליכוד החליט כי הוא חוזר לפעילות בכנסת, לאחר שסיים את תפקידו כיועץ לשייח' בדובאי. "בניגוד לתופעת העריקות לאחרונה וכסימן האמינות והנאמנות בתנועה, אהיה לצד ראש הממשלה כדי לנצח ואנחנו ננצח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/20 10:34 י בטבת התשפא

איוב קרא: "החלטתי לחזור לפעילות בכנסת"
חוזר. איוב קרא, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

שר התקשורת לשעבר, איוב קרא, מספר 42 ברשימת הליכוד, החליט הבוקר (ו') כי הוא חוזר למשכן הכנסת, מהלך שהתאפשר עם פרישתם  מהליכוד של זאב אלקין, מיכל שיר ושרן השכל והצטרפותם למפלגתו החדשה של גדעון סער, "תקווה חדשה".

"לאחר שיחה הבוקר ביני ובין יו"ר הכנסת יריב לוין, ובעקבות פניות של עשרות אלפי חברים כולל בהנהגת הליכוד", פתח קרא, "החלטתי לחזור לפעילות בכנסת כדי לסייע לראש הממשלה בנימין נתניהו לנצח את הבחירות הבאות".

"התלבטותי היתה בשתי סוגיות על מנת לחזור לכנסת. האחת, התמסרותי לחיזוק השלום הכלכלי כיועצו של השייח' בדובאי, היא נפתרה והשייח' אף שמח שאחזור לסייע לראש הממשלה. השניה, הפריימריז בליכוד - אחרי שיחתי עם יו"ר הכנסת, השתכנעתי להתייצב למערכה כבשר מבשרו של הליכוד. ובניגוד לתופעת העריקות לאחרונה וכסימן האמינות והנאמנות בתנועה, אהיה לצד ראש הממשלה כדי לנצח ואנחנו ננצח".

קרא טוען כי בחירות מקדימות יועילו לליכוד: "אין לי ספק שקיום פריימריז בליכוד יגביר את סיכויינו לנצח את המערכה. אסור לנו להידמות ללפיד ולליברמן".

נזכיר, כי קרא, שלא נבחר לכנסת בבחירות האחרונות, התפטר לפני כחצי שנה מתפקידו כשר התקשורת, בשל "מסע הכפשות מגמתי נגדי הנובע מדעות קדומות וכל הצלחה הפכה לצערי לכישלון, כולל ביקורת מגמתית מבפנים ומבחוץ".

"כדי להפסיק מסע ציד זה ועל מנת להמשיך לשרת את מדינה ישראל אינני פורש מחיי הציבוריים, אבל אני יוצא לקרב לטיהור שמי וכדי לנקות את הליכוד מתפישות עולם מפא"יניקיות שחדרו אליו בשנים האחרונות", כתב קרא במכתב ההתפטרות שלו.