שרן השכל מצטרפת לסער: "החלפת השלטון הכרחית"

הח"כית השנייה מהליכוד שמצטרפת למפלגתו של גדעון סער: "אירועי הימים האחרונים המחישו שלממשלה הזו אין מנדט להמשיך ולשלוט. החלפת השלטון - הכרחית"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 23/12/20 11:02 ח בטבת התשפא

שרן השכל מצטרפת לסער: "החלפת השלטון הכרחית"
שרן השכל, צילום: דוברות

חברה חדשה במפלגת "תקווה חדשה": ח"כ שרן השכל מסרה הבוקר (ד') הצהרה ובה הודיעה כי בכוונתה להתפטר מהכנסת ולהתמודד בבחירות הקרובות מטעם מפלגתו של גדעון סער

השכל אמרה כי "השנה האחרונה הבהירה כמה גדול הפער בין הרעיונות האלה, לבין הערכים והנורמות המאפיינים את הליכוד היום. מהבטחה על הרפורמות הנחוצות במערכת המשפט − נותרו רק מילים. ההתחייבות להחלת ריבונות ביהודה ושומרון − נזנחה. יוזמות להורדת יוקר המחייה − טורפדו. ומעל לכל − הממשלה הנוכחית נחלה כישלון מוחלט בניהול המדינה, וביזתה את האמון שניתן לה ע"י אזרחי המדינה. אירועי הימים האחרונים רק המחישו שלממשלה הזו אין מנדט להמשיך ולשלוט".

"בנסיבות אלו, מצפוני אינו מאפשר לי להמשיך לתמוך בממשלה הזו, וגם לא להיות חברה בליכוד בהנהגתו הנוכחית. לכן, בכוונתי להשיב את המנדט שלי לליכוד, ולהתפטר מחברותי בכנסת − ואעשה זאת בהקדם".

השכל התייחסה גם לראש מפלגתה החדש: "לפני כשנה, תמכתי בגדעון סער בהתמודדות לראשות הליכוד. הערכתי את הניסיון הרב שלו, ואת יכולתו לפעול וּלשנות. בעיקר, ראיתי בו את האדם היחיד במערכת הפוליטית, שיכול לאחד את העם, לחבר בין סיעות הבית, ולהרכיב קואליציה יציבה. השנה האחרונה, ושלוש מערכות הבחירות האחרונות, הוכיחו שהדברים נכונים שבעתיים".

עם היכנס התפטרותה של השכל לתוקף, צפוי להחליפה בכנסת השר לשעבר איוב קרא.