שגית אפיק מונתה ליועצת המשפטית של הכנסת

יו"ר הכנסת לוין מינה את עו"ד שגית אפיק, ששימשה כממלאת מקום יועמ"ש הכנסת, ליועצת המשפטית הקבועה של המשכן. חברי האופוזיציה אישרו את המינוי

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 23/12/20 07:21 ח בטבת התשפא

שגית אפיק מונתה ליועצת המשפטית של הכנסת
עו"ד שגית אפיק, צילום: דוברות הכנסת

יועצת משפטית חדשה לכנסת. יו"ר הכנסת ח"כ יריב לוין פנה אמש (ג'), רגע לפני פיזור הכנסת ה-23, במכתב ליו"ר ועדת הכנסת ח״כ איתן גינזבורג בבקשה לכנס את ועדת הכנסת על מנת לאשר את החלטתו לבחור בעו"ד שגית אפיק לתפקיד היועצת המשפטית של הכנסת.

בפנייתו ציין לוין כי "מאחר שאנו נמצאים במעבר של הכנסת לפגרת בחירות, סברתי שנכון יהיה להשלים את הליך הבחירה באופן שלכנסת יהיה יועץ משפטי קבוע בתקופה רגישה זו של בחירות". כמו כן הדגיש לוין כי "בד בבד, סברתי שראוי כי השלמת הליך המינוי תעשה בהסכמה רחבה. לפיכך, פניתי לחבר הכנסת מיקי זוהר, יו”ר הקואליציה ולחבר הכנסת מאיר כהן, מרכז האופוזיציה, אשר אישרו בפניי את הסכמתם לעניין השלמת ההליך כעת וללא דיחוי".

יש לציין כי הסכמתם של זוהר וכהן ניתנה לעניין עצם השלמת הליך המינוי להבדיל מאישור מועמד כזה או אחר, בשים לב לכך שזהות המועמדת שנבחרה לא הייתה בפניהם.

ח״כ לוין אשר שוחח הערב עם עו״ד שגית אפיק והודיע לה על בחירתו, אמר לה כי הוא סמוך ובטוח ביכולתה למלא את תפקיד היועצת המשפטית ולהוביל את המחלקה המשפטית של הכנסת באופן מקצועי, תוך שמירה על מעמד הכנסת ומתן שירות מקצועי לכלל חברי הכנסת. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן