'מי שבירך' לח"כ דוד ביטן במסיבת חנוכה

באמצע מסיבת חנוכה במרכז הרפואי 'שיבא', ערך הרב הראשי לשעבר, הרב יונה מצגר, תפילה לרפואת חבר הכנסת דוד ביטן, המאושפז במצב קשה לאחר שנדבק בקורונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/20 17:25 כט בכסלו התשפא

'מי שבירך' לח"כ דוד ביטן במסיבת חנוכה
ביטן, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

במרכז הרפואי 'שיבא' התקיימה אתמול מסיבת חנוכה לחולים המאושפזים בבית החולים. המסיבה התקיימה בהתאם להנחיות משרד הבריאות, במרכז בית החולים על מנת לשמח כמה שיותר חולים במחלקות השונות בבית החולים. את המסיבה ארגנו ויזמו מתנדבי 'עזר לחיים' בראשות הרב נתי צישינסקי. 

את המסיבה כיבד בהדלקת נרות הרב הראשי לשעבר הרב יונה מצגר. לאחר הדלקת נרות כפי שמובא בספרים שהוא זמן מסוגל, ערך הרב מצגר מי שבירך מרגש להחלמתו המהירה והשלמה של חבר הכנסת דוד ביטן (דוד בן מרגלית לרפו"ש בתוך שאר חולי עמו ישראל). החולים והמתנדבים הצטרפו לתפילה המרגשת  לשלומו ורפואתו של חבר הכנסת דוד ביטן. לאחר התפילה ביצעה תזמורת המתנדבים קטעי שירה משמחים לכבוד חג החנוכה, לשמחתם של החולים ובני המשפחה שנאצלו להישאר בחג החנוכה בבית החולים. 

על פי הדיווחים בכלי התקשורת, ח"כ ביטן חובר אתמול למכשיר אקמו-לב, בעקבות הדרדרות שחלה במצבו, לאחר שאובחן בשבוע שעבר כחיובי לקורונה. לדברי בני משפחתו של ביטן, הוא בהכרה מלאה ומקבל באהבה את הברכות והתפילות של עם ישראל לשלומו. היום (ג') שוחח ראש הממשלה עם ביטן, ואיחל לו החלמה מהירה.