בנט על חבירה לממשלה חלופית ללא בחירות: "שקר מוחלט"

יו"ר ימינה הדף את הטענות כי יחבור להאוזר והנדל להקמת ממשלה חלופית כבר בכנסת הזו: "צריך ללכת לבחירות בזק כמה שיותר מהר ולהקים ממשלה חדשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/20 18:41 כב בכסלו התשפא

בנט על חבירה לממשלה חלופית ללא בחירות: "שקר מוחלט"
בנט., צילום: כיפה

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, הדף הערב (ג') את הטענות על כך שיחבור לממשלה חלופית בכנסת הזו, ללא בחירות, יחד עם חברי 'דרך ארץ', צבי האוזר ויועז הנדל. בראיון ל-103FM אמר בנט כי מדובר ב"שקר מוחלט. לא היה ולא נברא".

דרמה פוליטית: גדעון סער צפוי לפרוש מהליכוד

לדבריו, ישראל צריכה בחירות בהקדם: "אנחנו חושבים שבהינתן הכישלון הניהולי הקולוסאלי של הממשלה הנוראה הזו, צריך ללכת לבחירות בזק כמה שיותר מהר, ולהקים ממשלה חדשה, הנהגה חדשה למדינת ישראל. הממשלה הזו וראשיה כשלו את הכישלון הכי גדול בתולדות מדינת ישראל".

בהמשך התייחס לאפשרות חבירה לשותפים במפלגות המרכז: "לדעתי הממשלה הבאה היא ממשלה משימתית שצריכה לחלץ את ישראל מהאסון הזה, להעלות אותה על הפסים".

לדבריו, צריך להניח את האידאולוגיות בצד: "לי יש אידיאולוגיה ימנית מאוד ברורה, ואני לא מוותר במילימטר על האידיאולוגיה- אבל 2 דקות צריך שכולם יניחו בצד את נושאי המחלוקת, להתכנס לשקם את הכלכלה, להשתלט על הקורונה, לאחד את העם. נחזיר כמה מאות אלפי אנשים לעבודה. אחר כך אפשר יהיה להתווכח, ללכת לבחירות, מה שרוצים".