בנט נשאל "מי קובע במפלגה, אתה או סמוטריץ'" והשיב: "אני"

יו"ר ימינה התייחס לבחירות הקרבות ואמר כי איילת שקד תישאר במקום השני במפלגה. בתשובה לשאלה: "מי קובע במפלגה, אתה או סמוטריץ'" השיב בנט: "אני" | צפו בראיון המלא

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/20 18:49 טו בכסלו התשפא

בנט נשאל "מי קובע במפלגה, אתה או סמוטריץ'" והשיב: "אני"
נפתלי בנט, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, הצהיר הערב (ג') כי מפלגתו תתמוך בפיזור הכנסת בהצבעה שתתקיים מחר במליאת הכנסת. בראיון לחדשות 13 אמר בנט כי "נצביע מחר בעד פיזור הממשלה הגרועה הזו, ממשלת הכישלון של נתניהו וגנץ".

נתניהו מבהיר: "נצביע מחר נגד פיזור הכנסת - קורא לגנץ לעשות אותו דבר"

בהמשך התייחס שר הביטחון לשעבר להרכב מפלגתו בבחירות הבאות והצהיר כי "איילת שקד תישאר מספר 2 בימינה". לדבריו, "איילת היא מספר 2 שלי, היא תישאר מספר 2 שלי, אני לא מכיר פוליטיקאית יותר מוכשרת ממנה". הוא הכחיש כי הציע את התפקיד לח"כ יפעת שאשא-ביטון: , "אף פעם לא. אבל אין בינתיים בחירות ואני לא עוסק במיקומים. יהיו בחירות והכל יהיה ברור".

בתשובה לשאלה של איילה חסון "מי קובע במפלגה, אתה או סמוטריץ'", השיב בנט "אני". 

שר הפנים ויו"ר ש"ס, אריה דרעי, אמר אחר הצהרים בגלי צה"ל כי שר הביטחון בני גנץ כבר לא עומד בלחצים של חבריו למפלגה. הערב ימסור גנץ הצהרה, ומסתמן כי כחול לבן תתמוך גם היא בהצבעה על פיזור הכנסת מחר. לדברי דרעי, "הלחץ מחבריו למפלגה יגרמו לגנץ לפעול נגד האינטרסים שלו. הוא אדם שישראל חשובה לו מאוד והוא יודע באיזה מצב אנחנו עומדים, בפני סגר שלישי. אני חושב שהוא כבר לא עומד בלחצים".

דרעי תקף את ההחלטה המסתמנת של גנץ ואמר כי "אפשר ללכת בפברואר לבחירות, מה הפזיזות לעשות זאת עכשיו? מה זה המשחק הפוליטי הקטן הזה? זו קטנוניות".