סמוטריץ': הגיע הזמן להחיל ריבונות גם על דרום תל אביב

חברי האיחוד הלאומי סיירו בדרום תל אביב כחלק מ"מסע הציונות הדתית", ונפגשו עם התושבים. סמוטריץ': "חבורה מדהימה של אנשים שמתוך תחושת שליחות הגיעו לתל אביב על מנת לקדש ולהאהיב שם שמים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/11/20 18:53 יג בכסלו התשפא

סמוטריץ': הגיע הזמן להחיל ריבונות גם על דרום תל אביב
סמוטריץ' בדרום תל אביב עם שפי פז, צילום: יח"צ

כחלק ממסע הציונות הדתית בו חברי האיחוד הלאומי מסיירים ברחבי הארץ ומקשיבים לציבור הגיעו היום (א') אנשי 'האיחוד הלאומי' לתל אביב. בסיור השתתפו יו"ר המפלגה ח"כ בצלאל סמוטריץ', ח"כ אופיר סופר והמנכ"ל יהודה ולד.

הבוקר הוקדש למפגש עם קהילת 'ראש יהודי' ועם נציגי הקהילות הציוניות הדתיות השונות הפועלות בעיר. סמוטריץ' אמר בסיור כי "הציונות הדתית נמצאת בכל מקום ומתייצבת לכל שליחות. בצפון ובמרכז למשימת קירוב הלבבות ובדרום להצלת השכונות מכיבוש המסתננים. זו חבורה מדהימה של אנשים שמתוך תחושת שליחות הגיעו לתל אביב על מנת לקדש ולהאהיב שם שמים. אני מצדיע".

סמוטריץ' עם שפי פז בדרום תל אביב צילום: יח"צ

משם המשיך יו"ר האיחוד הלאומי לסיור בשכונות דרום תל אביב עם שפי פז ופעילי השכונות ופגש בחוסר המשילות העצוב של מדינת ישראל בעיר העברית הראשונה. בעת הביקור הגיע ח"כ סמוטריץ' גם לישיבת עוז ואמונה מיסודו של הרב אחיעד אטינגר הי"ד וחיזק את הרבנים על שליחותם התורנית והציונית בתל אביב.

סמוטריץ' סיכם את הסיור ואמר כי "דרום תל אביב זו משימה לאומית. מדינת ישראל מוותרת על חלקים גדולים מתל אביב ואין פוצה פה. מסתנני עבודה מסודן ומאריתריאה מנצלים את חוסר המשילות של מדינת ישראל, משתלטים על דרום העיר ומייצרים פחד ואלימות. זה מצב שלא ניתן לקבל.
לתושבי דרום תל אביב אני מבטיח, הסבל שלכם לא עובר מתחת לרדאר, החזרת המסתננים לארצם זו משימה ציונית וחברתית ממעלה ראשונה. בכל תפקיד בו אהיה, אני חייל שלכם ואציף את הכאב הגדול שלכם ואאבק למענכם. לא ננוח עד שנחיל ריבונות על דרום תל אביב".