שר האוצר: "כמו שהתחייבתי, התקציב מוכן ואביא אותו לאישור הממשלה"

ישראל כץ פרסם הערב כי התקציב לשנת 2021 מוכן: "ביום שני אציג אותם בפני ראש הממשלה ולאחר מיכן בפני יו״ר כחול לבן ויתר מרכיבי הקואליציה". אופיר אקוניס על ההצעה לפיזור הכנסת: "ביום רביעי נוכל לבחון את עמדת כחול לבן או מה שנשאר ממנה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 28/11/20 21:38 יב בכסלו התשפא

שר האוצר: "כמו שהתחייבתי, התקציב מוכן ואביא אותו לאישור הממשלה"
צילום: Yossi Aloni/Flash90

שר האוצר ישראל כץ, פרסם הערב (ש') בחשבון הפייסבוק שלו כי תקציב המדינה לשנת 2021 מוכן: "בדיוק כמו שהתחייבתי, משרד האוצר סיים להכין את מסגרת תקציב 21 ואת חוקי ההסדרים והרפורמות הכלכליות הנרחבות הנלוות לתקציב. ביום שני אציג אותם בפני ראש הממשלה ולאחר מיכן בפני יו״ר כחול לבן ויתר מרכיבי הקואליציה".

לאחר השלמת העבודה מול משרדי הממשלה השונים, כתב כץ, "אביא אותו לאישור הממשלה, עד המחצית הראשונה של חודש דצמבר. מנקודה זו לוח הזמנים שנגזר הוא מקצועי וברור: 30 יום להכנת החוקים לקראת הגשתם לכנסת ומשם 60-45 יום עד להשלמת החקיקה בכנסת במהלך חודש פברואר".

כץ קרא לכלל הגורמים להתעלות מעל לשיקולם פוליטיים צרים ולתמוך בתכנית, "כדי להזניק את כלכלת ישראל ולמנוע הדרדרות לבחירות מיותרות בלב משבר הקורונה".

מוקדם יותר הערב, השר לשיתוף פעולה אזורי, אופיר אקוניס, אמר כי בליכוד יצביעו נגד הצעת החוק של מפלגת יש עתיד לפיזור הכנסת. "השבוע נראה מי רוצה את הבחירות המיותרות ביותר בתולדות המדינה - ומי רוצה בטובת המדינה ויתנגד להן! אני מודיע לכם בצורה המוסמכת ביותר: הליכוד יצביע ביום רביעי בכנסת נגד ההצעה לפיזור הכנסת. עכשיו כשכולם ישאלו אתכם מי מוביל לבחירות, נוכל לבחון את עמדת ״כחול לבן״ (או מה שנשאר ממנה...) - ופשוט לדעת: ישראל לפני הכל, או פוליטיקה קטנה וצינית לפני הכל".