לפיד: "אם הממשלה לא מסוגלת לפתוח את החנות של החותנת שלי, היא מיותרת"

יו"ר האופוזיציה תוקף את תפקוד הממשלה ואומר כי היא "גורמת נזק ממשי לבריאותם וכלכלתם של אזרחי ישראל". על החלטת שר הביטחון לפתוח בבדיקה בפרשת הצוללות: "לפעמים אנשים עושים את הדבר הנכון מהסיבות הלא נכונות"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 24/11/20 08:12 ח בכסלו התשפא

לפיד: "אם הממשלה לא מסוגלת לפתוח את החנות של החותנת שלי, היא מיותרת"
לפיד, צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

יו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, תקף הבוקר (ג') את התנהלות ממשלת ישראל. בראיון לגלי צה"ל אמר לפיד שהממשלה הנוכחית גורמת נזק ממש לאזרחי המדינה: "אם הממשלה הזאת לא מסוגלת לפתוח את החנות של החותנת שלי, היא מיותרת. היא לא מתפקדת וגורמת נזק ממשי לבריאותם וכלכלתם של אזרחי ישראל".

אתמול בשעות הבוקר, עוד חגג שר הביטחון בני גנץ, את החלטתו להקים ועדת בדיקה ממשלתית לחקר רכש הצוללות וכלי השיט (הפרשה המכונה 'פרשת הצוללות' או 'תיק 3000'). לפיד תקף את גנץ, אישית, על רקע החלטתו בעניין הצוללות: "לפעמים אנשים עושים את הדבר הנכון מהסיבות הלא נכונות. העיקר שהוועדה קמה".

האם אנחנו בדרך לבחירות? לדעתו של לפיד פרסום הטיסה החשאית של ראש הממשלה בנימין נתניהו לסעודיה, מלמד שכן: "לא חושב שהיה נכון לפרסם את זה ולהביך את הסעודים. זה כנראה מעיד שאנחנו בדרך לבחירות".

נזכיר, כי אתמול פורסם כי מטוסו הפרטי של ראש הממשלה המשמש אותו בטיסותיו הרשמיות, המריא לפני יומיים מנמל התעופה בן גוריון לעיר ניום שבסעודיה וחזר לאחר חמש שעות, זאת בזמן ששם נפגשו יורש העצר הסעודי והאיש החזק בסעודיה, מוחמד בן סלמאן, ושר החוץ האמריקני מייק פומפאו.

(לפיד בפתח ישיבת סיעת יש עתיד, אתמול) 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן