גנץ: "הדלפת הטיסה החשאית של ראש הממשלה לסעודיה - צעד חסר אחריות"

שר הביטחון תקף את ראש הממשלה על רקע הדיווחים על הטיסה והפגישה החשאית עם יורש העצר של סעודיה ושר החוץ האמריקני - ללא ידיעתו. "לעולם לא אנהג כך, ובהקשר הזה אזרחי ישראל צריכים להיות מוטרדים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 23/11/20 15:52 ז בכסלו התשפא

גנץ: "הדלפת הטיסה החשאית של ראש הממשלה לסעודיה - צעד חסר אחריות"
גנץ ונתניהו, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, תקף היום (ב') את ראש הממשלה בנימין נתניהו בשיבת הסיעה השבועית של מפלגת כחול לבן. גנץ תקף את נתניהו לאחר הדיווחים על הטיסה והפגישה החשאית עם יורש העצר של סעודיה, מוחמד בן סלמאן ושר החוץ האמריקני מייק פומפאו על אדמת ערב הסעודית - וללא ידיעתו. "מעולם לא נהגתי כך ולא אנהג כך, ובהקשר הזה אזרחי ישראל צריכים להיות מודאגים". עוד הוא אמר: "הדלפת הטיסה החשאית לסעודיה הינה צעד חסר אחראיות". 

גנץ התייחס בדבריו גם למשבר הפוליטי המתמשך והסכנה של ממשלת האחדות: "נבוא בשלום לקידומו של תקציב וממשלה מתפקדת, אך גם נדע אחרת. אם לא נחזור למסלול של עשייה, נצא למערכה מחדש בשדה הבחירות של מדינת ישראל".

גנץ הזכיר גם את החלטתו להקים ועדת בדיקה ממשלתית בפרשת הצוללות, וציין כי עדכן את נתניהו בנושא. "ראש הממשלה היה צריך להיות מעוניין מכל אדם אחר בבדיקה הזו, הרי כפי שטוענים הוא ואנשיו, הנושא נסרק במסרקות ברזל, והוא היה שמח להוכיח את צדקתו".

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן