לפיד: "שר המשפטים צודק. זה מינוי מחפיר"

יו"ר האופוזיציה, תוקף את יו"ר כחול לבן ותומך בהחרמת ישיבת הממשלה על ידי שר המשפטים, וזאת על רקע דיל המינויים בין גנץ לנתניהו, שיובא לאישור הממשלה. "גנץ מסדר לחברים שלו ג'ובים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 22/11/20 09:06 ו בכסלו התשפא

לפיד: "שר המשפטים צודק. זה מינוי מחפיר"
לפיד, צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

יו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, תקף הבוקר (א') בחשבון הטוויטר שלו את יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ, ובכך נראה שהוא תומך בהחרמת ישיבת הממשלה על ידי שר המשפטים, אבי ניסנקורן. הרקע לדברים מגיע בעקבות דיל המינויים בין גנץ לנתניהו שיובא היום לאישור הממשלה. "שר המשפטים צודק ומפגין גישה ערכית. זה מינוי מחפיר. במקום לדאוג לחינוך, בריאות וכלכלה גנץ מסדר לחברים שלו ג׳ובים מפוברקים במשרדים לא קיימים".

נזכיר כי בשבוע שעבר נחשף כי הליכוד וכחול לבן הצליחו להתגבר על המחלוקות, והגיעו להסכמה על שורת מינויים. בין היתר: מינוי החשב הכללי של משרד האוצר, בתמורה למינוי מנכ"ל למשרדו של גנץ - משרד ראש הממשלה החליפי, תפקיד אליו מיועד מקורבו של גנץ, הוד בצר. בחדשות 12 חשפו אמש כי גנץ הסתיר את ההסכם משר החוץ גבי אשכנזי ושר המשפטים.

ניסנקורן, שממתין למינוי מנכ"ל למשרדו, ככל הנראה יחרים הבוקר את ישיבת הממשלה, כך פורסם במעריב. ניסנקורן לא ענה לשאלות וגם דוברו לא הגיב לדברים. שר התקשורת יועז הנדל, הודיע אתמול שלא יגיע לישיבת הממשלה לאור "סדר יום לא ענייני", לדבריו, מקדמים מינויים לפני נושאים מהותיים כמו תשתית אינטרנט לפריפריה ודברים עקרוניים יותר שצריך לבצע לפני שהממשלה נכנסת למערכת בחירות.

(נאום ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון במליאת הכנסת)

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן