ימינה לא תצביע עם האופוזיציה: "ילדי כאפות של ביבי"

בעקבות הביקורת מכיוון הליכוד אחרי שהצביעו בעד הצעת האי-אמון של יש עתיד בשבוע שעבר, החליטו בימינה לא להשתתף בהצבעה הקרובה. ח"כ רזבוזוב: "חומר למחשבה עבור מי שחשב שהם יכולים להיות אלטרנטיבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/20 17:22 ח בחשון התשפא

ימינה לא תצביע עם האופוזיציה: "ילדי כאפות של ביבי"
חברי ימינה, צילום: כיפה

סיעת ימינה לא תשתתף היום (ב') בהצבעת האי-אמון שהגישה סיעת יש עתיד, זאת בעקבות הביקורת החריפה שהגיעה מכיוון ראש הממשלה נתניהו ומכיוון הליכוד בשבוע שעבר. כזכור, אחרי שחברי הכנסת בנט וכהנא הצביעו בעד הצעת האי-אמון בשבוע שעבר, תקפו בליכוד את בנט ואמר כי הוא "החליט לפרוש סופית מגוש הימין ולהמליץ על יאיר לפיד".

בנט מגיב למתקפת הליכוד ונתניהו: "במקום לעבוד - בחרת להתמקד בי"

היום, כאמור, דווח בחדשות 12 כי בישיבת סיעת ימינה הוחלט שלא להשתתף בהצבעת האי אמון, כדי לא לספוג ביקורת נוספת מכיוון הליכוד, שעלולה לפגוע במפלגה, הזוכה לאמון גבוה במיוחד בסקרים.


(בנט נגד נתניהו במליאת הכנסת)

בתגובה להחלטה תקף ח"כ יואל רוזבוזוב מיש עתיד את חברי ימינה, וכתב כי "‏מפלגת ימינה, אופוזיציה להזכירכם, לא תצביע היום יחד איתנו על אי האמון בממשלה. מוגש כחומר למחשבה עבור מי שחשב לרגע שהם יכולים להיות אלטרנטיבה שלטונית. הם לנצח ישארו ילדי הכאפות של ביבי".

בשבוע שעבר הגיב בנט למתקפת הליכוד וכתב: "ראש הממשלה נתניהו, אתה פשוט לא מבין את הסבל הנורא שעובר על אזרחיך. את משמעות אובדן מטה לחמם. ‏בערב בו נפטר הישראלי ה-2000 מקורונה", אומר בנט, "ותשעה מיליון אזרחים כלואים בבתיהם בחרדה קיומית וכלכלית, בערב כזה, אתה יושב עם יועציך הפוליטיים ומנסח ספין סוג ג׳ נגדי?".

בנט התייחס לתגובת מפלגתו מוקדם יותר, כשטענו כי לאורך כל הקדנציה של הכנסת הנוכחית תמכה ימינה בהצעת אי אמון של מפלגה ציונית, ולכן נהגו כך גם כעת. "‏אתה הרי יודע את זה" אמר בנט, "ובכל זאת, במקום לעבוד 24/7 בחרת למקד את האנרגיה שלך בי. כמו שאול המלך בערוב ימיו".