איילת שקד: "הממשלה נכשלה בטיפול בקורונה הפתרון הוא בחירות"

בימינה כבר מצהירים כוונות של קיום בחירות והרצה של יו"ר המפלגה לתפקיד ראש הממשלה. לפי שקד הפתרון למשבר הקורונה הוא: "הקמת ממשלה מתפקדת, שתעבוד בשביל הציבור, בראשות נפתלי בנט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/20 19:48 ו בחשון התשפא

איילת שקד: "הממשלה נכשלה בטיפול בקורונה הפתרון הוא בחירות"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בחדשות 12 פרסמה העיתונאית רינה מצליח כי נרקמת לאחרונה עסקה שעשויה להעמיד את ח"כ משה (בוגי) יעלון בראשות ממשלת ישראל. העסקה כוללת לפי מצליח את תמיכתם של חברי סיעת ימינה, אך במקביל היא דורשת גם תמיכה של הרשימה המשותפת. בעקבות כך הגיבו במפלגת ימינה לשמועות: "לא נהיה שותפים לפוטש בתמיכת היבא יזבק או לתרגילים פוליטיים אפלים. לא מחליפים טריפה בנבלה. 
יש ללכת לבחירות ולהחליף את ממשלה נתניהו-גנץ הכושלת בממשלה חדשה, רחבה ונמרצת בראשות נפתלי בנט שתטפל בקורונה, בכלכלה ובאיחוי השסעים בעם".

עוד הוסיפה גם חברת הכנסת איילת שקד בחשבון הטוויטר שלה, כי ימינה תומכת ביציאה לבחירות ושהמועמד הבלעדי שלה יהיה בנט: "לא תודה חברים. אנחנו לא בעניין של ממשלה עם יזבק ושות׳. לא יקרה. הממשלה נכשלה בטיפול בקורונה ובמשבר הכלכלי, הפתרון הוא בחירות והקמת ממשלה מתפקדת, שתעבוד בשביל הציבור, בראשות נפתלי בנט".

בתגובה לדברים יצאו חברי הליכוד במתקפה חוזרת אל ימינה: "אנו מצרים ונדהמים מהכינוי של בנט "טריפה" לראש הממשלה, אחרי שתמך בלפיד לראשות הממשלה. מציעים לבנט וסמוטריץ' ולכל האופוזיציה לא להתמקד בפילוג ובעשיית הון פוליטי על גב המחלה אלא באחדות העם ולברך על ההישג ההיסטורי שראש הממשלה נתניהו מוביל".