ליברמן לנתניהו: "קח אחריות, נגיד לך יפה תודה"

יו"ר ישראל ביתנו נאם במליאת הכנסת ותקף את ראש הממשלה והטיפול בנגיף הקורונה: "אתה אדוני ראש הממשלה פותח גני ילדים בערים אדומות בניגוד לכל ההמלצות של כל המומחים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/20 17:50 א בחשון התשפא

ליברמן לנתניהו: "קח אחריות, נגיד לך יפה תודה"
ליברמן., צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, נאם במליאת הכנסת וביקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו כמעט בכל נושא אפשרי. "ראיתי את ראש הממשלה מופיע בחודש האחרון נון-סטופ, בהצהרות לתקשורת, בפניות לציבור ברשתות החברתיות ובהודעות לעיתונות. ראיתי בחיי הרבה הופעות של ראשי ממשלה בהזדמנויות שונות, אבל מעולם לא ראיתי הופעות כה עלובות ושקריות", פתח ליברמן. 

ליברמן תקף את נתניהו בנושא המינויים: "כל הזמן אתה מילל, מי מינה את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט? אתה.  מי מינה את פרקליט המדינה שי ניצן? אתה. מי מינה את דינה זילבר? אתה". 

על הטיפול בקורונה, אמר ליברמן: "גם בכל הנוגע למאבק בקורונה אתה מספר לנו סיפורי עלי ביבי. עוד לפני שנולדה הקורונה, הגענו למצב אבסורדי שכמות המיטות לאלף נפש בישראל נמוכה ב–56% מהממוצע ב–OECD ושמספר האחיות מהנמוכים מבין מדינות ה- OECD ואף מצוי במגמת ירידה. 
5 אחיות לאלף נפש, לעומת 9.3 אחיות בממוצע במדינות הארגון. שלא לדבר על מדינות כמו נורבגיה ושוויץ ששם יש 17 אחיות לכל אלף נפש. זה הרבה לפני שקורונה נולדה".

"אתה, אדוני רה"מ, מתפאר ב"דוקטרינת נתניהו", אבל מה שאני שומע זה בעיקר על קומבינת נתניהו. קומבינת נתניהו עם החרדים. אתה אדוני ראש הממשלה פותח גני ילדים בערים אדומות בניגוד לכל ההמלצות של כל המומחים. אתה אדוני ראש הממשלה, גם מאפשר, למרות שלא שאלו אותך ולא סופרים אותך, אתה מאפשר לפתוח תלמודי תורה וזה קרה רק אתמול, והיום אנחנו מגלים שהם קיבלו פרס 73 מיליון שקל. מקוואות פתוחים אבל בריכות סגורות".

"לכן אדוני ראש הממשלה הציבור לא מאמין לך, הציבור לא סומך עליך", סייים יו"ר ישראל ביתנו. "קח אחריות, נגיד לך יפה תודה. סע לשלום המפתחות בפנים".
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן