ליברמן שוב נגד ההנחיות: "מברך את העסקים הקטנים שפתחו אתמול והתחילו לעבוד"

מעודד מרד? יושב ראש ישראל ביתנו עודד את בעלי העסקים הקטנים שפתחו את חניותיהם בניגוד להנחיות ותקף את ההפרות במגזר החרדי: "לא נקבל מציאות של שתי מדינות לעם אחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/20 14:10 כד בתשרי התשפא

ליברמן שוב נגד ההנחיות: "מברך את העסקים הקטנים שפתחו אתמול והתחילו לעבוד"
ליברמן., צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, בירך היום (ב'), בפתח ישיבת סיעתו, את העסקים הקטנים שבפתחו בניגוד להנחיות למאבק בנגיף הקורונה והחלו לעבוד.

"לא נקבל מציאות של שתי מדינות לעם אחד", אמר ליברמן בהתייחסות למגזר החרדי. "לא יכול להיות שבמדינת ישראל יש קבוצה אחת שלא סופרת את הממשלה, הכנסת ועושה חגיגות, טישים, פותחת תלמודי תורה וישיבות ומתנהלת כמדינה בתוך מדינה ואנשים אחרים צריכים לציית להוראות בלתי סבירות". 

עוד אמר יו"ר ישראל ביתנו: "אנשים נאלצים לציית להוראות בלתי סבירות ובלתי רציונאליות. אנחנו לא יכולים לקבל מציאות שמקוואות פתוחים וים סגור, אי אפשר לקבל מציאות ש-150,000 ישראלים טסים לחול וממנים את בולגריה, יוון וקפריסין ובתי מלון בארץ סגורים.

ליברמן התייחס למשבר הקואליציוני בין הליכוד לכחול לבן: "אני שומע הרבה ויכוחים בתוך הקואליציה בין אנשי ליכוד לכחול לבן. מה שאני מציע לאנשי כחול לבן זה להצטרף להצעת חוק שהגשתי והיא "העתק-הדבק" של הצעת חוק שבזמנו הגיש אופיר פינס, שמדברת על כך שחבר כנסת שיש נגדו כתב אישום לא יכול להיות מועמד לראשות הממשלה. הצעת חוק זו הוגשה בתקופתו של ראש הממשלה אהוד אולמרט ומי שהצביעו עבור אותה הצעה היו כל אנשי ליכוד כולל נתניהו, ליצמן וגפני וח"כים נוספים שמכהנים גם היום. אז כחול לבן במקום לברבר, לבכות ולהתלונן פשוט תצטרפו לאותה הצעת חוק וכמובן גם בנימין נתניהו שכבר הצבעת עבור אותה הצעת חוק, תצביע בעדה גם הפעם. וכמובן גם שאר המפלגות."