דוד ביטן: "אין לי שום כוונה להופיע בישיבות הסיעה הבאות שיתקיימו, אם יתקיימו"

חבר הכנסת מהליכוד תקף הבוקר את התנהלות סיעתו, ואמר, "נראה כי בזמן האחרון אין צורך בסיעת הליכוד. גם היום ישיבת הסיעה בוטלה". בהתאם לכך, הכריז ביטן כי אין בכוונתו להופיע בישיבות הסיעה הבאות

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 07/09/20 10:02 יח באלול התשפ

דוד ביטן: "אין לי שום כוונה להופיע בישיבות הסיעה הבאות שיתקיימו, אם יתקיימו"
דוד ביטן, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

ח"כ דוד ביטן, לשעבר יו"ר סיעת הליכוד ולשעבר יו"ר הקואליציה, מתח הבוקר ביקורת חריפה על סיעתו, הליכוד והכריז כי אין בכוונתו להופיע בישיבות הסיעה הבאות. "נראה כי בזמן האחרון אין צורך בסיעת הליכוד", כתב ביטן, "מזה זמן רב ישיבות הסיעה מתמעטות וכמעט ולא קיימות, כשיש כבר ישיבת סיעה הדיון אינו ענייני. גם היום ישיבת הסיעה בוטלה, לאור עובדה זאת כי אין צורך בסיעה אין לי שום כוונה להופיע בישיבות הבאות שיתקיימו, אם יתקיימו".

בעבר נחשב ביטן למקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אך לאחר פתיחת חקירת המשטרה נגדו השתנו היחסים בין השניים, וביטן הוחלף. לאחר הבחירות האחרונות נדחק ביטן לאחור ומונה ביטן לתפקיד יו"ר ועדת העליה והקליטה.

זו לא הפעם הראשונה שביטן תוקף את סיעתו. הפעם הקודמת הייתה לפני כחודשיים בעת הבחירות לתפקיד יו"ר הליכוד העולמי. ביטן כתב, "לצערי הרב הליכוד הגיע לשפל חדש. נתניהו ומיקי זוהר לוחצים על יעקב חגואל לבגוד בחבריו בליכוד העולמי ובסוכנות, וזאת תוך כדי התניית מינויו של דני דנון לכהונה נוספת של שגריר אלא אם יפעל על פי דרישתם".