נפתלי בנט: "מי שבלם יותר מכל את הרפורמות באקטיביזם השיפוטי הוא נתניהו"

יו"ר ימינה תקף גם את התנהלות הממשלה בסוגיית פתיחת שנת הלימודים וטען כי הם "מחכים לדקה ה-90 עם דברים שאפשר לתכנן מראש". בהמשך הבהיר כי אין בכוונתו להצטרף לממשלה "הגרועה והכושלת ביותר בתולדות ישראל" לדבריו

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/20 18:37 יב באלול התשפ

נפתלי בנט: "מי שבלם יותר מכל את הרפורמות באקטיביזם השיפוטי הוא נתניהו"
נפתלי בנט. תוקף את התנהלות קבינט הקורונה, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

בראיון שערך היום (ג') חבר הכנסת נפתלי בנט בגלי צה"ל, הוא הפנה אצבע מאשימה כלפי נתניהו, כשלדבריו, הוא שמנע העברת רפורמות במערכת המשפט כפי שרצו לעשות במפלגת ימינה. "מי שבלם יותר מכל פוליטיקאי אחר את השינויים באקטיביזם השיפוטי הוא ראש הממשלה". אך למרות הביקורת, הבהיר בנט כי אין כאן עניין אישי. "אני לא במחנה 'רק לא ביבי' ולא במחנה 'רק ביבי' - אני לא באובססיה". 

שר החינוך לשעבר המשיך ותקף את התנהלות הממשלה במאבק בקורונה ולהחלטה מאתמול בלילה על אי פתיחת שנת הלימודים בערים האדומות. "העסק לא מנוהל, מחכים לדקה ה-90 עם דברים שאפשר לתכנן מראש. אתמול בלילה 140 אלף תלמידים מערים אדומות הלכו לישון בידיעה שהם מגיעים מחר לבית הספר והגנים והתאכזבו".

שובה של ברית האחים. בנט ולפיד

תמונה שלא תחזור. בנט ולפידצילום: פלאש 90

לשאלה האם מפלגתו תצטרף לקואליציה ענה בנט: "בשום אופן לא אכנס לממשלה הזו, זו הממשלה הגרועה והכושלת ביותר בתולדות מדינת ישראל. ראשיה עוסקים כל היום בלריב אחד עם השני". למרו זאת הדגיש יו"ר ימינה כי הוא שולל חבירה ושותפות נוספת עם יש עתיד והעומד בראשה, יאיר לפיד: "לא מתחבר לשיח השנאה נגד חרדים שלו ומחנה ה'רק לא ביבי' אליו הוא שותף". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן