פרץ דרש כי אנשי סמוטריץ' לא יוזמנו לדיוני תקציב הציונות הדתית

השר לענייני ירושלים אסר על השתתפותו של גזבר מטה בנימין בישיבות התקציב הציונות הדתית רק כי נחשב לתומך של סמוטריץ'. בסביבתו של הרב פרץ לא מתנצלים וטוענים כי השר יעבוד רק עם אנשים המכבדים אותו

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 19/08/20 14:12 כט באב התשפ

פרץ דרש כי אנשי סמוטריץ' לא יוזמנו לדיוני תקציב הציונות הדתית
פרץ. זועם על סמוטריץ', צילום: פלאש 90. יהודה חיים

אגו לפני כסף? בפגישה בין ראשי מוסדות הציונות הדתית לבין ראש הממשלה, שנערכה בתחילת השבוע, נכח גם ישראל מלאכי, גזבר מטה בנימין, שהגיע על דעת ראשי מוסדות במגזר הציוני דתי היות והוא מכיר מקורות תקציביים ובעל יכולת להשיג תקציבים כשאלו נדרשים. אלא שמאז שהרב פרץ נבחר לנציג הציונות הדתית בעת הדיונים על התקציב, דרש הרב פרץ למנוע את כניסתו של מלאכי לדיונים. הסיבה - תמיכתו של מלאכי בבצלאל סמוטריץ'.

בלשכת השר לירושלים ומורשת לא מתנצלים ואומרים לחדשות כיפה כי הם יעבדו עם אנשים שמכבדים את הרב רפי. מלאכי ביקר בחריפות את פרץ במיוחד לאחר ההסכם עם בן גביר, שהשאיר את האיחוד הלאומי בחוץ.

ראשי הציונות הדתית טענו כי הגעתו של מלאכי לשיחות הייתה בהתחלה על דעתו של נתניהו. אולם הנוכחים בפגישה טענו כי נתניהו הוא רתח מזעם על כך שהכניסו לו 'נציג מהאופוזיציה שתומך בסמוטריץ'' מתחת לרדאר.

כזכור, לפני יומיים, בפגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לרב פרץ, מינה ראש הממשלה את השר פרץ כנציג הציונות הדתית בדיוני התקציב, הוחלט כי פרץ ירכז את צרכי מפעלי הציונות הדתית, וידאג שבתקציב הקרוב הגופים השונים יקבלו את התקציבים שחסרים להם.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן