מיקי זוהר: "לא יודע אם גנץ יהיה ראש הממשלה ב-2021"

יו"ר הקואליציה הדגיש כי המשבר הקואליציוני טרם חלף, על אישור התקציב אמר: "עדיין לא הגענו לסיכום הנדרש עם כחול לבן". על מכירת הנשק לאיחוד האמירויות אמר: "נתניהו זעם על השקר המעוות בפרסום על מכירת מטוסי ה-F-35"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/08/20 09:33 כט באב התשפ

מיקי זוהר: "לא יודע אם גנץ יהיה ראש הממשלה ב-2021"
מיקי זוהר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר הקואליציה, מיקי זוהר, התראיין הבוקר (ד') לגלי צה"ל שם התייחס לנושאים הבוערים - המשבר הקואליציוני סביב אישור התקציב והסכם השלום עם איחוד האמירויות. זוהר ציין כי טרם הגיעו הסכמות בין הליכוד וכחול לבן בעניין אישור התקציב, וכעת הם נערכים לדחיית ההצבעה על התקציב. לפי זוהר הקואליציה  תקדם בוועדת הכספים את ההכנה של החוק לדחיית התקציב לקריאה שנייה ושלישית.

בשל המשבר בין המפלגות טען זוהר כי אם כחול לבן לא יישרו קו עם הליכוד, ראש המפלגה בני גנץ לא יהיה ראש ממשלה בנובמבר 2021. "לא יודע אם גנץ יהיה ראש הממשלה בנובמבר 2021. בהתאם להתנהלות כחול לבן כרגע, נראה שהוא לא יהיה. אם ארצה מחר בבוקר כיו"ר הקואליציה לפרק את הממשלה, אפשר לעשות את זה בקלי קלות". עוד הוסיף: "בכל שבוע מגיע פיגוע חדש לכנסת מטעם האופוזיציה. תאר לעצמך מצב שבשבוע הבא כבר נגיע לסיכום עם כחול לבן, תוגש הצעת חוק לפסקת ההתגברות והליכוד יצביע בעד". לקואליציה נותרו 5 ימים בלבד לפני המועד הסופי להגיע להסכמות, אם לא יגיעו להסכמות הכנסת תפוזר מיד וישראל תלך לבחירות.

https://www.facebook.com/266097474067652/videos/736186317146107

זוהר גם נשאל בדבר ההסכם עם איחוד האמירויות הכולל תנאי של עסקת נשק בשווי מיליארדים, ומטוסי F35 שיוענקו למדינת המפרץ. "זה פייק ניוז מוחלט", קובע זוהר ומיהר לגונן על ראש הממשלה "האיש רתח כמו שמעולם לא ראיתי אותו. הוא זעם על השקר המעוות בפרסום על מכירת מטוסי ה-F-35 לאיחוד האמירויות". זוהר האשים את התקשורת במקפות נגד נתניהו: ""זה כואב הלב לראות מה עושים לראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לישראל מאז הקמתה".  

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן