לפיד מגיב לנתניהו: "מתקפה מחושבת, מכתב היסטרי"

יו"ר האופוזיציה טוען כי המכתב של נתניהו ליועמ"ש, בו תקף אותו בחריפות וטען כי הוא מתיר את דמו ודמם של בני משפחתו, הוא מתקפה מחושבת כדי להסיט את תשומת הלב מהניהול הכושל של משבר הקורונה, לדבריו

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/20 18:14 כא באב התשפ

לפיד מגיב לנתניהו: "מתקפה מחושבת, מכתב היסטרי"
לפיד, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

"ההתקפה של נתניהו על מנדלבליט אינה מטורפת, היא מחושבת", כך כותב הערב (ג') יו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד (יש עתיד-תלם), על מכתבו של ראש הממשלה נתניהו ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט.

נתניהו בביקורת חריפה על היועמ"ש: "אתה מתיר את דמנו"

לדברי לפיד, "זה עוד ניסיון של נתניהו להסיט את השיח הציבורי מהעובדה שהוא נכשל כישלון גמור בניהול כלכלת הקורונה. לפי כל המדדים הבינלאומיים הממשלה שלו היא הממשלה שניהלה את המשבר הכלכלי הכי גרוע בעולם. שום מכתב היסטרי לא ישנה את זה. 

"המפגינים בבלפור ועל הגשרים הם אנשים נהדרים שאכפת להם מהמדינה, אמירות מיניות ואלימות על ראש הממשלה ומשפחתו הן פסולות ובשוליים.
מדינת ישראל זקוקה לממשלה קטנה ויעילה שבראשה עומד אדם שמקדיש את זמנו לציבור ולא לפארנויות ולכתבי האישום שלו".

חברו של לפיד לסיעה, ח"כ משה יעלון, כתב בטוויטר: "נתניהו, די עם ההסתה נגד היועמ״ש לממשלה. הטריק שלך שקוף: אתה יודע שהשב״כ אחראי לאבטחתך, ובכל חשד קל לאיום עליך, ננקטים כל הצעדים הנדרשים. אין מי שמאובטח יותר ממך בישראל. רד מהיועמ״ש, הפסק להתקרבן והפסק להסית נגד המפגינים. אתה האיום העיקרי לעתידנו. תתפטר".


(נתניהו בביקור ברמת השרון)

כזכור, נתניהו שלח מוקדם יותר מכתב ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בו הוא מאשים אותו ב"אפסות פעולה" לנוכח איומים עליו ועל רעייתו שרה. נתניהו כתב למנדלבליט כי "אפסות הפעולה שלך נוכח הקריאות לרצח שלי ושל בני משפחתי והאיומים באונס של רעייתי היא לא פחות מאשר התרה שערורייתית של דמנו".

המכתב הגיע בעקבות ציוץ בטוויטר בו מופיעה קריאה לאונס של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, ולמיצג של אברי מין בהפגנה במוצאי שבת מול בית ראש הממשלה. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן