בדמעות: אופיר סופר מדבר בכנסת על התקרית שהפכה אותו להלום קרב

ח"כ אופיר סופר, יו"ר ועדת המשנה החדשה לטיפול וסיוע לנפגעי הלם, סיפר בישיבה הראשונה על המקרה האישי שלא, ולא הצליח לעצור את הדמעות: "משפיע עד היום על אופן תפקודי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/20 16:18 כא באב התשפ

בדמעות: אופיר סופר מדבר בכנסת על התקרית שהפכה אותו להלום קרב
אופיר סופר , צילום: דוברות הכנסת

ח"כ אופיר סופר (ימינה) ריגש היום (ג') רבים, כאשר סיפר על האירוע בו הפך להלום קרב, בעת שירותו הצבאי, והתקשה לכבוש את דמעותיו. סופר דיבר בישיבה הראשונה של ועדת המשנה החדשה בכנסת, לטיפול וסיוע לנפגעי הלם קרב, בראשה הוא עומד.

"אני מגיע לזה מתוך חוויה אישית" שיתף ח"כ סופר. "באירוע מנהרת הכותל בשנת 1996 היו לי פצועים ונפגעים וזה ליווה אותי שנים רבות בתור מפקד בצה"ל. זה משפיע עד היום על אופן תפקודי".

על הוועדה החדשה בראשה הוא עומד אמר ח"כ סופר: ''צה"ל לא מפקיר את פצועיו וגם לא מדינת ישראל. לא במהלך הקרב ולא אחריו. אני מבקש ליצור עכשיו היפוך תודעה בכל הקשור לנפגעי הפוסט טראומה. צריך להרים את הראש ולומר - שגינו. מהיום נשנה גישה ונדרוש תקציב. להחזיק מטוסים וציוד עולה כסף וגם להחזיק בני אדם, ההון האנושי עולה הרבה כסף".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן