נתניהו ערך פגישות עם תמנו שטה וינקלביץ'. בדק היתכנות לממשלה צרה?

ראש הממשלה ערך פגישות עם שתי השרות ממפלגת כחול לבן. לכאורה פגישות עבודה שגרתיות, אך יש מי שמעריך כי הפגישות נועדו לבדוק האם השתיים יערקו לממשלת ימין צרה בראשותו. השתיים מכחישות

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 08/08/20 23:03 יח באב התשפ

נתניהו ערך פגישות עם תמנו שטה וינקלביץ'. בדק היתכנות לממשלה צרה?
נתניהו, צילום: Yossi Aloni/Flash90

כשריח של בחירות באוויר נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שרת התפוצות, עומר ינקלביץ', ושרת העלייה והקליטה, פנינה תמנו שטה. לכאורה מדובר בפגישות עבודה שגרתיות בין ראש  הממשלה לשרות. בחדשות 12 דווח כי נתניהו נפגש עם שטה, במטרה לשכנע אותה "לערוק" ולעזור לו בהקמת ממשלת ימין צרה בראשותו.

תמנו שטה הבהירה כי אמנם ביום חמישי התקיימה פגישה בינה לבין נתניהו, אך: "הפגישה היתה נטו מקצועית על הערכות המשרד בתקופת הקורונה, ולקראת גלי העלייה הצפויים. הפגישה התקיימה בידיעת בני גנץ, כל ספקולציה אחרת אינה קיימת. לא אתן את ידי לממשלה צרה הדבר היחיד שצריך לעשות עכשיו זה להעביר תקציב לשנת 2020-2021".

גם השרה ינקלביץ' מיהרה להכחיש והבהירה: "מבהירה: לא נערכה כל פגישה אישית ביני ובין ראש הממשלה. השתתפתי בישיבה שהתקיימה לצד גורמי מקצוע, המל"ל ומטה הקורונה בנושא תכניות משרדי לתקופת הקורונה. שר הביטחון ורה"מ החליפי בני גנץ - עודכן מראש אודות הישיבה. די עם הנסיונות לייצר ספין מעבודה שגרתית במשרד ממשלתי".