נתניהו: "זה עודה שתומך במחבלים" | עודה: "הדבר היחיד שיש לו להציע זה שנאת ערבים"

ראש הממשלה התייחס הערב לנוכחות של יו"ר הרשימה המשותפת בהפגנות השמאל והזכיר כי בחודש שעבר עודה השתתף בכנס של ארגון הטרור חמאס. עודה מיהר להגיב: "נתניהו הוא כישלון"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 02/08/20 19:37 יב באב התשפ

נתניהו: "זה עודה שתומך במחבלים" | עודה: "הדבר היחיד שיש לו להציע זה שנאת ערבים"
נתניהו ועודה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף הערב בחשבון הטוויטר שלו את הנוכחות של יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, בהפגנת השמאל אמש מול ביתו ברחוב בלפור: "זה איימן עודה, יו"ר הרשימה המשותפת שתומך במחבלים והשתתף בכנס של חמאס בחודש שעבר, משתתף בהפגנת השמאל בירושלים אתמול". נתניהו ניצל את הציוץ ותקף גם את התקשורת וההפגנות נגדו: "התקשורת מתגייסת למען הפגנות השמאל ששוברות מדי יום שיאים חדשים של אלימות והסתה לרצח נגד ראש הממשלה".

עודה מיהר להשיב לנתניהו בציוץ משלו: "יש מיליון מובטלים וכישלון מוחלט במניעת התפרצות של המגפה. כרגיל הדבר היחיד שיש לנתניהו להציע זה שנאת ערבים. זה כבר לא עובד. הציבור לא קונה את זה. נתניהו הוא כישלון והיום האחרון שלו בבלפור יהיה היום הראשון של התיקון הארוך שנקדם למען שלום, שוויון וצדק חברתי".

כזכור, בתחילת החודש שעבר ולקראת החלת הריבונות הישראלית על שטחי יהודה ושומרון שתוכננה לחודש יולי, אנשי הפת"ח והחמאס קיימו מסיבת עיתונאים משותפת. אל פת"ח וחמאס הצטרף איימן עודה.