בנט לנתניהו: "הודע מיד שלא תטיל מגבלות חדשות עד יום שני הבא"

יו"ר ימינה הוציא סרטון פנייה לראש הממשלה בו הוא מבקש לא לקיים הגבלות חדשות כדי שלבעלי העסקים והציבור תהיה וודאות של כמה ימים. "כל הזמן מכניסים אותנו לבהלה, אבל הנתונים של משרד הבריאות מראים התייצבות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/20 18:29 א באב התשפ

בנט לנתניהו: "הודע מיד שלא תטיל מגבלות חדשות עד יום שני הבא"
ח"כ נפתלי בנט, צילום: צילום מסך

לאור מצב התחלואה בישראל, וההפחדות החוזרות ונשנות כי יהיה סגר בסוף השבוע, פונה ח"כ נפתלי בנט לראש הממשלה בבקשה מיוחדת. "אני קורא לראש הממשלה להודיע הערב, רביעי, לציבור הישראלי שבסוף השבוע הקרוב לא יהיה סגר, לא החמרות ולא הגבלות" אומר בנט בפתיחת הסרטון לנתניהו.

משם עובר בנט לנימוקים לדרישה זו: "כל הזמן מכניסים אותנו לבהלה שהמדינה קורסת בגלל הקורונה ושיש גידול אקספוננציאלי. אבל הנתונים מראים הפוך". בנט עובר להציג את נתוני משרד הבריאות מהבוקר, כשהוא מתחיל בתצוגת החולים הקשים שנמצאים בבתי החולים. "אנחנו יציבים בארבעה הימים האחרונים על 270צ איש ואף ירדנו ל-256. זאת אומרת שאין גידול אקספוננציאלי, ולמעשה אין גידול בכלל".

"גם בתחום החולים המאומתים, מנתוני משרד הבריאות, לאורך כל השבוע יש כ-2000 מאומתים ביום, מה שאומר שאין גידול" אומר חבר הכנסת. "מה שצריך לעשות עכשיו זה לחכות" מייעץ בנט, "אולי נצטרך בסוף סגר, אבל כרגע אין צורך". בנט דורש מנתניהו שיודיע כי לא יהיו החמרות או סגרים בסוף השבוע הקרוב, להקים את מערך מיגור הקורונה , להרגיע את הציבור ולא לזרוע עוד בהלה. בנט מבקש להמתין עם ההחלטות עד ליום שני.