מיקי זוהר לחברי מפלגתו: "מנסים להפיל את רוחי ובעיקר לפגוע ברוח הליכוד"

יו"ר הקואליציה פרסם מכתב לחברי סיעת הליכוד, בתקווה שיצודדו בו בעקבות הריב שנעשה מול שר האוצר. "לאחרונה אני מוצא עצמי משקיע חלק גדול מדי מזמני דווקא במאבקים שונים מול חברי סיעת הליכוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/20 13:37 כט בתמוז התשפ

מיקי זוהר לחברי מפלגתו: "מנסים  להפיל את רוחי ובעיקר לפגוע ברוח הליכוד"
ח"כ מיקי זוהר, צילום: דוברות הכנסת, עדינה וולמן

לאחר חילופי הדברים הקשים בין ח"כ מיקי זוהר לבין חברו למפלגה, השר ישראל כ"ץ, פרסם זוהר מכתב לחבריו לסיעה שמרמז לצורך בתמיכה בו. "שותפי לדרך הליכוד והימין. ב-5 השנים האחרונות עת נבחרתי לכנסת אני משקיע את חיי למענכם ולמען מדינתנו היקרה" פתח זוהר את מכתבו. "בעבורכם, אני נאבק בשמאל ללא מורא. בשבילכם, אני פועל במלוא העוצמה לתיקון מערכת המשפט. ולמענכם, אני מופיע המון בתקשורת העוינת את הימין ואת ראש הממשלה" כתב בתקווה לקבל את תמיכת חבריו.

עימות בליכוד | מיקי זוהר: "יש לנו שר אוצר מנותק מן הציבור". כ"ץ: "פשוט אל תדבר"

לאחר שפרט את העשייה המשותפת שלו ושל המפלגה, בעיקר סביב היחס העוין כלפי נתניהו, עליו הקפיד להגן כותב זוהר: "לאחרונה אני מוצא עצמי משקיע חלק גדול מדי מזמני דווקא במאבקים שונים מול חברי סיעת הליכוד, ניכר שככל שאני זוכה לתמיכה רחבה יותר מכם חברי התנועה, כך קמים נגדי כוחות רבים מתוך התנועה על מנת להפיל את רוחי ובעיקר לפגוע ברוח הליכוד". 

"צר לי מאוד על הגישה הזו, שהפעם ננקטה דווקא נגדי ע״י חלק מחברי הסיעה" כותב זוהר במרומז על כ"ץ. " בכוונתי להתעלות מעל המאבקים היצריים, לשים בצד את האגו כדי שחלילה לא נשכח את הדרך שלנו, דרך הליכוד שדוגל באחדות ובערבות הדדית. בעזרת ה' אפעל לאיחוד השורות כאשר רק הצלחת הליכוד והמדינה תהיה לנגד עיני, כך פועלים ליכודניקים אמתיים". לבסוף חתם זוהר את מכתבו: "התמיכה שלכם חברי וחברות הליכוד היא שנותנת לי את הכוח והעוצמה להמשיך ולייצג אתכם נאמנה עד לניצחון".