נתניהו זועם: "יצא המרצע מהשק"

ראש הממשלה תקף את המפגינים מול ביתו אמש, שהניפו את דגל הרשות הפלשתינית: "בושה וחרפה", ותקף את אהוד ברק, שהגיב: "נתניהו הוזה, מבוהל ומבולבל, פונה להסתה ופייק ניוז"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/20 12:38 כז בתמוז התשפ

נתניהו זועם: "יצא המרצע מהשק"
ההפגנה בירושלים אמש, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המפגינים הניפו דגל אש"ף, ונתניהו תקף. ראש הממשלה צייץ בטוויטר נגד המפגינים מול ביתו אמש, ברחוב עזה בירושלים. בציוץ סומן בעיגול מפגין המניף את דגל הרשות הפלשתינית, וראש הממשלה כתב כי "יצא המרצע מהשק: דגל הרשות הפלסטינית בהפגנת השמאל שמארגן אהוד ברק, שותפו של הפדופיל המורשע ג׳פרי אפשטיין, אתמול מחוץ לבית ראש הממשלה בירושלים. בושה וחרפה".

נתניהו הפנה את חיציו לעבר ראש הממשלה לשעבר, על רקע הדיווח כי הוא מימן מכספו את ההפגנות המכונות 'מחאת הדגלים השחורים' נגד ראש הממשלה. ברק עצמו הגיב לדבריו של נתניהו וכתב בטוויטר: "נתניהו הוזה. מבוהל ומבולבל פונה להסתה ופייק ניוז. אלה לא הפלסטינים. זה עם ישראל שיוצא לרחובות. כי אין לחם, אין כסף, ואין דמוקרטיה. צא לחל״ת. ותתכונן לשלושה דיונים בשבוע במחוזי בירושלים".

בתנועת "הדגלים השחורים" הגיבו לדברי ראש הממשלה: "עם ספינים לא הולכים למכולת ולא משלמים שכר דירה. את זה נתניהו לא מבין, הוא לא יודע איך לשלם על דברים". נאמר בהודעה מטעם הארגון. עוד כתבו: "המסית מבלפור כהרגלו מנסה לפלג ולשסות חלקים בעם כדי לכסות על הכישלונות שלו. דיקטטור בעיני עצמו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן