דוד ביטן נגד נתניהו: "הליכוד הגיע לשפל חדש"

מי שהיה נחשב לאחד המקורבים לראש הממשלה תוקף אותו ואת יו"ר הקואליציה מיקי זוהר, על רקע הבחירות לראשות הליכוד העולמי: "לוחצים על יעקב חגואל לבגוד בחבריו בליכוד העולמי ובסוכנות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/20 09:55 כד בתמוז התשפ

דוד ביטן נגד נתניהו: "הליכוד הגיע לשפל חדש"
ביטן עם נתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

הקרבות בליכוד מתעצמים, והפעם הגיע תורו של מי שהיה יו"ר הקואליציה, והיה נחשב לאחד האנשים המקורבים לראש הממשלה נתניהו בליכוד, ח"כ דוד ביטן. יו"ר ועדת העלייה והקליטה, שנדחק לאחור עם חלוקת התפקידים בהקמת הממשלה, תוקף בחריפות את ראש הממשלה ואת יו"ר הקואליציה הנוכחי, מיקי זוהר, על רקע הבחירות לראשות הליכוד העולמי, המתקיימות בימים אלו.

"לצערי הרב הליכוד הגיע לשפל חדש", כתב ביטן בטוויטר. "נתניהו ומיקי זוהר לוחצים על יעקב חגואל לבגוד בחבריו בליכוד העולמי ובסוכנות, וזאת תוך כדי התניית מינויו של דני דנון לכהונה נוספת של שגריר אלא אם יפעל על פי דרישתם".

כזכור, זוהר מתמודד לראשות הליכוד העולמי נגד יעקב חגואל, המכהן במקביל גם כסגן וממלא מקום יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, וביטן טוען שנתניהו וזוהר מפעילים עליו לחצים לדיל פוליטי, שיבטיח את המשך כהונתו של מי שנחשב ל'פטרונו' של חגואל, דני דנון, שגריר ישראל באו"ם שסיים את תפקידו, כשגריר בנציגות אחרת בעולם, (אוסטרליה, על פי דיווח ב'הארץ', בתמורה להסרת מועמדותו של חגואל והבטחת ניצחונו של זוהר.

בתגובה לביטן צייץ חגואל עצמו בטוויטר: "כמו שעל יונה לא מאיימים ביין, עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. תודה רבה על תמיכתך דוד חברי ונתראה בלאומידה כמו בכל שנה!"

https://twitter.com/yaakovhaguel/status/1283674724191666176?s=20