שקד: "הליכוד עבד קשה כדי שלא אבחר. יו"ר הכנסת התקשר לאיים על ח"כים"

שרת המשפטים לשעבר תקפה הבוקר את הליכוד ואמרה, כי יש גורמים במפלגה שהביאו לכך שמירב מיכאלי נכנסה במקומה לוועדה למינוי דיינים. על תכנית המענקים אמרה: "שר האוצר נתניהו של 2003 לא היה מוציא לפועל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/20 08:21 כד בתמוז התשפ

שקד: "הליכוד עבד קשה כדי שלא אבחר. יו"ר הכנסת התקשר לאיים על ח"כים"
ח"כ איילת שקד, צילום: פלאש 90, אבשלום שושני

לאחר שהמאבק של הליכוד בבחירת ח"כ איילת שקד לשמש כחברה בוועדות למינוי השופטים והדיינים נחל הצלחה, הבוקר (ה') תוקפת שקד את הליכוד ובפרט את יו"ר הקואליציה, מיקי זוהר: "הליכוד עבד קשה כדי שלא אבחר. יו"ר הכנסת התקשר בעצמו לאיים על ח"כים ש'מי שלא יגיע מצביע לבחירות' והטיל עליהם פחד". את הדברים אמרה בגל"צ.

מרב מיכאלי בוועדה למינוי דיינים, שקד בחוץ

אתמול ברכה שקד את מי שכן נכנסו לוועדות למינוי שופטים ודיינים: "בהצלחה רבה לחברי הכנסת צביקה האוזר ואסנת מארק בועדה לבחירת שופטים ולחברי הכנסת מירב מיכאלי וישראל אייכלר בועדה למינוי דיינים".

שקד התייחסה הבוקר גם לתכנית המענקים אותה פרסם אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמרה: "תכנית ששר האוצר נתניהו של 2003 בוודאי לא היה מוציא לפועל. הנגיד צודק: יש דרכים אחרות להתניע את הכלכלה. לפזר כסף לכל אחד - חוסר אחריות שאנחנו ונכדינו נשלם עליה". מוקדם יותר הבוקר אמר נגיד בנק ישראל, הפרופסור אמיר ירון, כי חשוב יותר לסייע למי שצריך אך ישנן דרכים יעילות יותר להגדיל את הביקושים".

במהלך הצגת התכנית, אמש, אמר נתניהו: "למה אנחנו נותנים את הכסף הזה? אנחנו צריכים להניע את הכלכלה, אנשים יושבים בבית, הם לא צורכים. כשאנחנו נותנים להם את הכסף הזה – הם צורכים. זה מעודד את הצריכה. הם הולכים לקנות. ברגע שהם הולכים לקנות – העסקים מתרחבים, הם צריכים עובדים. במקום להתכווץ – הם מתרחבים. ככה עובדת הכלכלה, צריך להניע גלגל שמניע גלגל, שמניע גלגל". 

https://www.facebook.com/111730316856288/videos/297373201381635/ 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן