עפר שלח: "אם זה היה דודי אמסלם מן הסתם היו נאמרים דברים יותר חמורים"

לאחר פרסום הראיון שנגנז והודלף, נשאל הבוקר חבר הכנסת ממפלגת יש עתיד על שאירע, ואמר: "לא לגיטימי לשאול שאלה שגם השואל יודע שאיננה אמת ולבקש ממני להגיב עליה". אמסלם בתגובה: "עופר, יותר שפל, רדוד וחמור מזה לא יהיה..."

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 30/06/20 10:04 ח בתמוז התשפ

עפר שלח: "אם זה היה דודי אמסלם מן הסתם היו נאמרים דברים יותר חמורים"
ח"כ עפר שלח, צילום: Hadas Parush/Flash90

ח"כ עפר שלח (יש עתיד) נשאל הבוקר (ג') על שאירע בסרטון שצולם לפני כחודש בערוץ הכנסת והודלף לפני כשבועיים. שלח נשאל על ידי ישי שנרב בגל"צ, מה קרה שגרם לו להתפרץ כך על צמד המראיינים. שלח: "הם התייחסו לפרשה מאוד מכוערת שבאה במערכת הבחירות השנייה. אנשים שקיבלו כסף מגנץ וחוסן לישראל העלילו עלילה עלי ועל יש עתיד במטרה פוליטית מסוימת, כדי ללכלך עלי במערכת הבחירות והתוצאה הייתה כותרות גדולות על חפרפרת ביש עתיד והאצבע כוונה אליי".

שלח המשיך: "המראיינים אמרו ש'בכחול לבן אומרים ש...'. אלא שהופיע דו"ח של CGI שנאמר בו במפורש שאין שום חפרפרת ואיש לא אסף חומר על בני גנץ. אני פוליטיקאי ואפשר לשאול אותי כל שאלה. לא לגיטימי לשאול שאלה שגם השואל יודע שאיננה אמת ולבקש ממנה להגיב עליה. נוצר איזה מצב של חיבור של הדברים שהוא לא לגיטימי. בלהט הדברים אמרתי מילים שלא הייתי צריך להגיד לאנשים שאני בסך הכל מעריך ומכבד כמו האנשים ששאלו אותי. על זה התנצלתי מיד בפיהם. זה כל הסיפור". 

שנרב שאל את שלח "אתה מסכים עם ההנחה שאם דודי אמסלם היה מתפרץ ככה זה לא היה עובר בהנצלות וביי?" שלח ענה: "אם זה היה דודי אמסלם מתפרץ ככה מן הסתם היו נאמרים יותר דברים יותר חמורים". שלח ניסה להסביר את עצמו: "מילים שדודי אמסלם משתמש כלפיי ואנחנו ידידים טובים".

ח"כ דודי אמסלם מיהר להגיב לדבריו של שלח: "עופר, יותר שפל, רדוד וחמור מזה לא יהיה..."

;