עפר שלח: "התנצלתי אבל מה שנעשה שם היה לא לגיטימי"

שלח התייחס להתפרצות שלו על שני המגישים בערוץ הכנסת כפי שנחשף אתמול: "אני מיודד עם שניהם ברמה האישית, לא היה פה שום דבר אישי, ודאי לא קשור לעובדה שהם חרדים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 22/06/20 20:33 ל בסיון התשפ

עפר שלח: "התנצלתי אבל מה שנעשה שם היה לא לגיטימי"
ח"כ עפר שלח, צילום: Hadas Parush/Flash90

ח"כ עפר שלח מתנצל. לאחר ההתפרצות של ח"כ עפר שלח כפי שנחשף אתמול ופיצוץ הראיון שערכו עמו לעבר שני המגישים משה גלסנר ואבי בלום, עפר שלח החליט להתנצל. "התנצלתי בפני המראיינים, אבל כשאדם מציג דבר שהוא יודע שהוא לא נכון - זה לא לגיטימי. אני מרבה להתראיין אצל משה גלסנר, אני מיודד עם שני המגישים ברמה האישית. אנחנו הפוליטיקאים אפשר להטיח בנו הכול, ואני בדרך כלל יותר קר רוח".

שלח הסביר את ההתפרצות ואמר כי המגישים התנצלו אף הם: "הייתה התייחסות לעלילה שהופצה בשעתו על ידי אנשים שגנץ שילם להם כסף, והעלילה הזו הוכחה בתוך שבוע כלא נכונה. כשבא אדם ומציג משהו שהוא יודע שהוא לא נכון, זה בעיניי לא לגיטימי. אמרתי לו 'האם חדלת להכות את אישתך?', התנצלתי בפניו מיד על הדברים, והם הכירו בזה שהם עשו טעות".

בקטע שצולם לפני כשלושה שבועות בערוץ הכנסת, אך לא פורסם, נראה ח"כ עפר שלח זועם על שני המגישים בערוץ הכנסת. במהלך ריאיון שנערך לתכנית "שחור ולבן", נשאל שלח בנוגע לפרשת החקירות הפרטיות במפלגת כחול לבן. "אני מציע לך מכיוון שאנחנו בהקלטה, לעצור עכשיו את ההקלטה ולמחוק את הדבר מפני שהדבר הזה ייגמר בתביעה נגדך בבית המשפט", זעם שלח. "יש גבול. הריאיון הזה מבחינתי נגמר".