בנט: "נכנסו לא מעט מסתננים מלבנון"

יו"ר סיעת ימינה מתייחס לבעיה חדשה שצצה והיא חדירת מסתננים מלבנון, בנט חושש כי בין המסתננים יכולים להיות גם אנשי חיזבאללה. "אני מצפה משר הביטחון לטפל בזה, אחרת אנחנו עלולים להתעורר יום אחד לפיגוע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/20 13:17 ל בסיון התשפ

בנט: "נכנסו לא מעט מסתננים מלבנון"
נפתלי בנט. , צילום: תומר נויברג, פלאש 90

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, מעלה היום סרטון חדש בו הוא מציף בעיה חדשה שצצה, שלטענתו חמקה בשל העיסוק הרב בקורונה. לפי בנט קיימת תופעה של מסתננים רבים החודרים לישראל מלבנון. לדעת בנט אין מדובר בבעיית מסתננים סטנדרטית של פליטי חרב, וחושש כי בין המסתננים נמצאים גם אנשי חיזבאללה שעלולים להסב נזק נוראי לישראל.

לדברי בנט: "בצל הקורונה אנחנו לפעמים מאבדים קשב על נושאים אחרים וחשובים. אני רוצה להתריע על בעיה שמתפתחת בגבול הצפון בעצם ימים אלה מול חיזבאללה. נכנסו כבר לא מעט מסתננים דרך גבול הצפון, מלבנון לתוך ישראל. אפשר להסתכל על זה כבעיית מסתננים רגילה אבל להערכתי חיזבאללה בוודאי לא עצובים ואפילו אולי מעודדים את התהליך הזה כדי להרגיל אותנו, כדי שנרדם בשמירה".

משם פנה נתניהו ישירות אל שר הביטחון בני גנץ: "אני מצפה משר הביטחון ומערכת הביטחון לטפל ולעצור את זה, אחרת התופעה תצמח ואנחנו עלולים להתעורר יום אחד לפיגוע של חדירה של כוחות הקומנדו של חיזבאללה ליישובים בגבול הצפון, כוחות רדואן, דבר מסוכן מאוד ואנחנו צריכים עכשיו להרוג את האירוע הזה כשהוא רק מתחיל".