הרב פרץ על חוק הלגליזציה: "זה מתחיל במריחואנה ונגמר בסמים קשים יותר"

השר לענייני ירושלים היה ממשתפי ועדת השרים לחקיקה, והיה משני השרים שהביעו התנגדות. הרב פרץ: "אפשר וצריך ויש לנו חובה להקל על חולים הזקוקים לקנאביס רפואי אבל על המדינה לבנות מנגנון שלא יאפשר זליגה לבני נוער"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/20 15:39 כט בסיון התשפ

הרב פרץ על חוק הלגליזציה: "זה מתחיל במריחואנה ונגמר בסמים קשים יותר"
הרב רפי פרץ , צילום: כיפה

הצעת החוק, של ח״כ שרן השכל , לאי הפללה של צרכני קנאביס לשימוש עצמי אושרה היום (א') בועדת השרים לענייני חקיקה וצפוייה לעלות להצבעה בקריאה טרומית במליאת הכנסת ביום רביעי הקרוב. בוועדה היה רוב גדול בעד הצעת החוק למעט השרים הרב רפי פרץ ויעקב ליצמן שהתנגדו בהצבעה בוועדה. הרב פרץ מיהר לפרסם תגובה בעקבות ההחלטה שלו להצביע נגד: "הקלות על החולים - כן, שער לעולם הסמים לבני נוער - לא".

"תמכתי בועדת השרים לחקיקה בחוק של ח"כ שרן השכל לאי הפללה, אי אפשר שעל כל טעות של נער ייפתח תיק פלילי שיהרוס לו את החיים" מבהיר הרב פרץ. אך מיד אחר כך הוא ממהר לסייג: "עם זאת, התנגדתי לחוק הלגליזציה של ח״כ רם שפע. דרשתי לוודא שהמדינה לא מפקירה את בני הנוער לעולם של סמים, זה מתחיל במריחואנה ונגמר בסמים קשים יותר".

https://www.facebook.com/374907306627396/posts/699772204140903/?d=n

"אפשר וצריך ויש לנו חובה להקל על חולים הזקוקים לקנאביס רפואי אבל על המדינה לבנות מנגנון שלא יאפשר זליגה לבני נוער. לאור דרישתי החוק יחזור לדיון בוועדת השרים לפני קריאה ראשונה בכדי לוודא שמירה על הדור הצעיר ובניית מנגנוני הגנה" מסכם הרב פרץ את דבריו.