ראש מועצת אפרת: נתניהו מעריך שאין לו גוש. הוא לא סומך על פייגלין

עודד רביבי אמר בצאתו מפגישת ראשי הרשויות עם ראש הממשלה, כי נתניהו מעריך שאין לו גוש חוסם להקמת ממשלת ימין, אינו סומך על פייגלין וחושש מהחלטת נשיא המדינה אחרי הבחירות. "טוב יעשו ראשי הרשויות ביהודה ושומרון, ויהיו שותפים להתגייסות כדי להבטיח את עתיד ההתיישבות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/19 17:35 ב בניסן התשעט

ראש מועצת אפרת: נתניהו מעריך שאין לו גוש. הוא לא סומך על פייגלין
נתניהו במפגש עם ראשי הרשויות, צילום: ללא

ראש מועצת אפרת, עודד רביבי, אמר בצאתו מפגישת ראש הממשלה עם ראשי הרשויות הליכודניקים: "למדנו מראש הממשלה שלהערכתו אין כרגע גוש, זאת על אף ניסיונות התקשורת לצייר מצג שווא שכזה. ראש הממשלה אינו סומך על פייגלין, וכל עוד אינו מצהיר כי הוא חלק מגוש הימין אי אפשר להחשיב אותו ככזה."

עוד הוסיף רביבי "למדנו גם את ההערכה כי הנשיא יבקש לממש את דעתו להטיל על המפלגה הגדולה את הקמת הממשלה אם לא יהיה רוב ממליצים של 61 כלפי מי מהמועמדים". לדברי רביבי, "כדי להבטיח ממשלת ימין, טוב ייעשו ראשי הרשויות ביהודה ושומרון, ובכלל, ויהיו שותפים להתגייסות המערכות והכוחות. זאת כדי להבטיח את עתיד ההתיישבות".

עודד רביבי

עודד רביביצילום: באדיבות המצלם

לפני כניסתו לפגישה אמר רביבי: "אנחנו בישורת האחרונה, ההבנה היא שצריך לגייס את כל המערכות ואת כל הכוחות כדי לוודא שתמשיך לכהן בישראל ממשלת ימין".

ראש הממשלה נתניהו אמר לראשי הרשויות בפגישה: "הייתי ב-1999. כרגע אני מזהה בעיה דומה. אם לא משנים כרגע את המגמה - אנחנו הולכים להפסיד. הנשיא ריבלין אמר דבר פשוט. אם אין 61 ממליצים אז המפלגה הגדולה מנצחת ומרכיבה ממשלה. אין לנו 61. פייגלין מסרב להתחייב. במצב שאין גוש אז לפיד וגנץ הם המפלגה הגדולה. כך לפי הסקרים בתקשורת וככה לפי הסקרים שלנו. 

"בסקרים בקרב אנשים שאומרים שהם בטוח הולכים להצביע, הפער גדל אף יותר. ב-2015 זיהיתי את אותה בעיה כשבוז׳י וציפי הובילו בסקרים. התקשורת אז לא הסתירה את השמחה שלה שהשמאל הולך לנצח. היום קורה אחרת. ליד וגנץ הולכים לנצח, אבל התקשורת למדה את הלקח והיא מנסה להרדים את האנשים שלנו ואומרת שהליכוד ינצח. ממתי התקשורת מעודדת את הליכוד? רק כשהיא רוצה שנפסיד. 

"לכן אני קורא לכם עכשיו לפעול מיד כדי שאנשים יצביעו לליכוד. לפיד וגנץ יקימו ממשלת שמאל עם העבודה ומרצ ועם התמיכה של המפלגות הערביות, כפי שאיימן עודה כבר אמר. מקסימום הם יקחו עוד מפלגה אחת של עלי תאנה. אבל אם אנחנו ננצח, אנחנו ניקח את כל מפלגות הימין - ליברמן, בנט, רפי פרץ, סמוטריץ, פייגלין כחלון. אז מה זה משנה עוד מנדט או פחות מנדט אם אנחנו מפסידים? 

מוכרחים להעיר את האנשים. מוכרחים להעיר אותם להצביע לליכוד. ההבדל היחיד בין 2015 להיום זה שהתקשורת למדה את הלקח. לכן הם לא מפסיקים להגיד שאנחנו מנצחים כי יש לנו גוש. הם יודעים שאין לנו גוש. הם מראיינים את פייגלין ויודעים שהוא לא מתחייב לנו. לכן ביקשתי לקיים עכשיו אתכם כינוס חירום כדי להעיר את האנשים שלנו ולהציל את שלטון הימין. זה מה שצריך לעשות עכשיו וצריך לעשות את זה מהר כדי שהליכוד תהיה המפלגה הגדולה ביותר. זאת הדרך היחידה להקים ממשלת ימין ולמנוע את הקמת ממשלת השמאל של לפיד וגנץ יחד עם מרצ, העבודה ובתמיכת המפלגות הערביות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן