צפו: עוצמה יהודית בסרטון חדש נגד מנדלבליט

לאחר שהמלצתו לפסול את ד"ר מיכאל בן ארי, בעוצמה יהודית מחריפים את הטון כנגד היועץ המשפטי לממשלה ומציגים אותו כשופט כדורגל מוטה

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 30/03/19 20:41 כג באדר ב'

צפו: עוצמה יהודית בסרטון חדש נגד מנדלבליט
עו"ד איתמר בן גביר עם "השופט" מנדלבליט, צילום: צילום מסך

בסרטון אותו מפרסמת עוצמה יהודית הערב (מוצ"ש), מוצג שחקן המציג את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט כשופט במשחק כדורגל בין קבוצת כדורגל יהודית, בה חבר ד"ר מיכאל בן ארי לבין קבוצה ערבית. במהלך המשחק שחקני הקבוצה הערבית מבצעים עבירות רבות, כגון הבקעת גול באמצעות הידיים, ופגיעה בשחקני הקבוצה היהודית, תוך שהשופט מנדלבליט מאשר זאת. בשלב מסוים פונה בן ארי למנדלבליט בתלונה כי המהלכים אותם עושים שחקני הכדורגל הערבים אינם חוקיים, ובתגובה מוציא לו מנדלבליט כרטיס אדום ואומר לו "אני החוק. אתה לא חוקי". 

לאחר כל זאת, ניגש עו"ד איתמר בן גביר, מועמד עוצמה יהודית באיחוד מפלגות הימין לכנסת למנדלבליט ואומר לו: "כבוד השופט אביחי. ראינו עכשיו תצוגת שיפוט מחפירה. עם ישראל רוצה תצוגת שיפוט מחפירה. עם ישראל רוצה משפט הגון, מאוזן. רוצה שופטים עם אג'נדה ציונית, יהודית. העם יבחר את שופטיו". 

בעוצמה יהודית מדגישים כי מעבר לכך שהסרטון מתייחס לאבסורד בפסילתו של מיכאל בן ארי, הכוונה היא להמשיל את הכוח הבלתי מוגבל הנתון בידיו של היועץ המשפטי לממשלה, ובכלל, בידיהם של שאר הפקידים הבכירים הקובעים את מדיניות הממשלה. 

כזכור, לפני כשבועיים פסל בג"ץ את ח"כ לשעבר, מיכאל בן ארי מהתמודדות בכנסת ה-21. זאת כאשק בג"ץ מכשיר את מפלג בל"ד ואת המועמד עופר כסיף מרשימת חד"ש. היועץ המשפטי בעצמו טען כי יש לפסול את בן ארי, אך בן גביר יוכל להתמודד מטעם רשימת איחוד מפלגות הימין בבחירות הקרובות.

עו"ד איתמר בן גביר אומר הערב כי "בקדנציה הקרובה בכנסת, כחלק מהשינוי העמוק אותו אני מתכוון להוביל במערכת המשפט, אפעל לכך שכוחם של היועמ"ש ופרקליט המדינה לא יהיה חזק יותר מאשר שר המשפטים. הם לא ינהלו את המדינה, ונאפשר לשרים ולחברי הכנסת למשול".